האנג-אובר: צפו ב-1:1 של באר שבע עם מכבי פתח תקווה

ברדה, מליקסון ובוזגלו
ברדה, מליקסון ובוזגלו | מאיר אבן חיים

אווירת חג בטרנר אך המאזן בפלייאוף העליון כבר לא מושלם. גאדיר נתן יתרון עם שער יפה, לידור כהן איזן ושמר את רפואה בתמונת המקום ה-3. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חגגה אליפות בטרנר לעיני הקהל הביתי אך מעדה לראשונה בפלייאוף העליון עם 1:1 ביתי מול מכבי פתח תקווה. האלופה עדיין לא נוצחה בליגה בטרנר בשנתיים בו קיים האצטדיון.


הרכב משני של ברק בכר ניסה להתעלם מהחגיגות אבל למעט ניצוצות, הראש היה במקום אחר. זה החל נהדר כבר בדקה השביעית כשמיכאל אוחנה הקפיץ נפלא למוחמד גאדיר והחלוץ שקיבל קרדיט בהרכב ירה לרשת של דני עמוס.


מאז? המשחק הפך שולי. אוחנה עוד נפגע וגם ביטון אבל האלופה חיכתה להנפת הצלחת אל מול הקהל שלה.


פתח תקווה המשיכה מנגד בתצוגת הנפל שלה בפלייאוף העליון אך למזלה בדקה ה-85, תאי בריבו המחליף המוכשר הוריד כדור בראש ולידור כהן הכניע את גורש עם שער הבכורה שלו במלאבס. 1:1 ששמר את רפואה בתמונת המקום השלישי ולא גרע דבר מהחגיגות בטרנר.



כע
המנואלה בפעולה, התפאורה הנהדרת של אוהדי באר שבע (דני מרון)


הרכבים
הפועל באר שבע
: דודו גורש, בן ביטון (מתן אוחיון, 42), וויליאם סוארס, שיר צדק, בן תורג'מן, אובידיו הובאן, וובה בראון, מיכאל אוחנה (מהראן ראדי, 46), מוחמד גאדיר (ניב זריהן, 78), בן שהר, אליניב ברדה.


מכבי פתח תקווה
: דני עמוס, חגי גולדנברג, קרלוס קווייאר, אליסון דוס סנטוס (ננאד אדאמוביץ', 24), עומר דנינו, שמוליק מלול, רומאריו פירס, לירוי צעירי, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן.


מהלך המשחק
דקה 7 – 0:1 מהיר לבאר שבע. מהלך יפה שהחל באובידיו הובאן נמשך במיכאל אוחנה שהקפיץ נהדר מעל ההגנה למוחמד גאדיר שהמשיך מקרוב מהאוויר לרשת.


גאדגאדיר חוגג (דני מרון)




דקה 45 – מיכאל אוחנה ניסה לחלץ כדור מלידור צעירי אך נחת לא טוב על הברך. לידור כהן סובב את הכדור החופשי ליד העמוד של דודו גורש.


דקה 85 – 1:1
. כדור עומק מצא את תאי בריבו המחליף שהוריד מצוין בראש ולידור כהן שלח לרשת משבעה מטרים את שער הבכורה שלו במדי מועדון נעוריו בקדנציה השניה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי