צפו: באר שבע הניפה צלחת. צדק: זה אולי המועדון הגדול בארץ

באר שבע חוגגת
באר שבע חוגגת | מאיר אבן חיים

האלופה חגגה בטרנר. ויטור: "לא אופייני ששחקן הגנה הוא המצטיין". ברדה: "האליפות הראשונה היתה היסטורית, עכשיו רוצים מסורת", ומי רוצה לעזוב לאירופה? צפו בהנפה

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע חגגה אליפות שניה ברציפות עם הנפת הצלחת באופן רשמי. הארון של המועדון מבירת הנגב מתרחב וסופר כבר ארבע אליפויות. אלונה ברקת יכולה להיות גאה.


הבלם ואחד ממצטייני העונה שיר צדק סיכם: "כל הקבוצה עבדה קשה. הרביעייה האחורית היא חלק קטן אבל זו עובדה של עבודה קשה".



האליפות השלישית דווקא במועדונים קטנים
: "ללא ספק באר שבע זה מועדון בין הגדולים בארץ, אם לא הגדול מכולם".


הרגע של העונה
: "השער נגד אולימפיאקוס היה סוג של סגירת מעגל. הוכחתי לעצמי שאני בנוי למעמדים האלו".


אליפות
אלופת המדינה בפעם השניה ברציפות (מאיר אבן חיים)


שחקן העונה מיגל ויטור ציין: "זה תענוג לקבל את הפרס הזה. זה לא נורמלי שבלם זוכה בכזה תואר, אבל זה מעיד על העבודה שעשיתי העונה".



הזכיה בתואר שחקן העונה
: "הדבר החשוב היא הקבוצה. שחקן לא עושה את הקבוצה. ניסיתי לעזור בכל משחק עם היכולות שלי, שמח שעשיתי את זה".


הרגעים הגדולים
: "עשיתי דברים גדולים באירופה ואני רוצה לטעום את זה שוב. היו לנו הרבה רגעים, הניצחון על אולימפיאקוס, אינטר שם כבשתי וגם המשחק עם סאות'המפטון. הניצחון על מכבי תל אביב היה הרגע הטוב ביותר".


מאור מליקסון
הוסיף: "לא משנה מתי חוגגים, אליפות זו אליפות. יש כאן שחקנים טובים, אולי נגיע לצ'מפיונס אי אפשר לדעת. אני מאמין גדול בקבוצה הזאת".


הקפטנים
הקפטנים חוגגים (דני מרון)


הקפטן אליניב ברדה סיכם: "האליפות הראשונה היתה התפוצצות של רגשות, היא היתה אחרי 40 שנה. אנחנו רוצים לבנות מסורת ולכוון לשם גם בעונה הבאה".



ההנפה עם הקפטנים הנוספים
: "הם שלושת הקפטנים יחד איתי. כשהייתי פצוע הם מילאו את התפקיד. אם יכולתי, הייתי לוקח את כולם".


הרגע המרגש
: "היו כל כך הרבה. הקמפיין באירופה והשילוב עם הליגה. מגיע לכולם שאפו. מהמאמנים, הנהלה וכמובן הקהל".


וואקמה
וואקמה ואוגו מניפים עוד צלחת (דני מרון)


בן שהר אמר: "מתחילים לעכל. זה מדהים להתחיל סוג של מסורת, יותר מאשר לזכות אחרי 40 שנה. הלוואי שנמשיך ככה, הרי בשביל זה אנחנו משחקים כדורגל, זה הכי כיף בעולם".


העתיד: "אני חושב שזה לא פשוט להמשיך שנה אחרי שנה. יש קבוצות שנושפות, אבל אנחנו חזקים טובים ורעבים. יש פה סגל מצוין שכל הזמן מצריך ממך להלחם וזה המתכון, הרעב שלנו. הרעב לנצח, זה מה שמסמל אותנו וגם היום חבל לי שסיימנו בתיקו".


על השער מול אינטר: "יש לי זיכרונות טובים. השער בדקה ה-92 מול אינטר זה משהו שאני לא אשכח עוד הרבה שנים וגם הקהל לא. גם השער מול מכבי מאוד חשוב ואני לא אשכח אותו".


באר שבע
תחילתו של הרגל? (דני מרון)


המאמן ברק בכר שהציג את משפחתו בראיון: "אשתי היא חלק משמעותי בקריירה שלי. לא הייתי כמעט בבית ואני משלים חוסרים עם המשפחה כי באר שבע יותר קרובה מקריית שמונה. הכל היום היה רגוע. שנה שעברה היה כאן לחץ והיסטריה. זה עולם אחר. הכל היה מאורגן ומסודר".


החשיבות של ברדה: "יש לאליניב חשיבות מקצועית. בשביל להחזיק חדר הלבשה צריכים מנהיגים. אליניב הוא המנהיג שלנו והתוצאות בהתאם".


העתיד: "נעבוד קשה יותר בשנה הבאה. עכשיו אנחנו נהנים אבל כבר חושבים איך בונים קבוצה רעבה ולא פחות טובה לעונה הבאה. בתחילת שנה אנשים היו צוחקים אם היינו מדברים על צ'מפיונס. עצם כך זה כבר הישג. הוכחנו שהכל אפשרי ואנחנו רוצים לעשות עוד קפיצה ולהגשים עוד חלום".


בכר
בכר מניף, רב אלוף? (דני מרון)


הסגל: "סגרנו עם שני מגנים צעירים שיתנו לנו כוח ורענון. אנחנו נעשה עוד כמה שינויים".


המאבק על אפודת השוער: "גורש וגיא נתנו פייט אחד לשני במשחקים ובאימונים. גיא נכנס להרכב כי הוא היה בתקופה קצת יותר טובה, אבל אי אפשר לקחת לדודו את כל מה שהוא עשה. לקחתי החלטה בגלל האימונים, לא בגלל הגול שספגנו בטורקיה. הכל מקצועי ומאוד ישר. דודו מתנהל למופת וזה לא פשוט".


מהראן ראדי בחר את הרגע שלו בעונה: "המשחק מול אינטר עשה לי את השינוי בתפיסה. ברק מבין על מה אני מדבר. המשחק באשדוד סימל משהו עוצמתי כי היינו בתקופה פחות טובה וזה החזיר אותנו למסלול".


בן ביטון שעשוי לעזוב הוסיף: "לא יודע אם זו העונה האחרונה שלי כאן. יש לי חוזה וטוב לי, אך אני לא מסתיר את הרצון שלי להתקדם לאירופה. אני כרגע נהנה מהחגיגות".


התעניינות מגנט: "שמועות גם אני שמעתי. אין הצעה רשמית, אז אי אפשר לומר דברים סתם. הייתה לי עונה כל כך ארוכה, שיחקתי המון וזה היה קשה ומעולה. נחגוג, נשמח ואז נראה מה קורה. כרגע טוב לי כאן".


בוזלגומאור בוזגלו והמשפחה (דני מרון)


ליגת האלופות: "הפועל באר שבע יכולה להגיע לשלב הבתים. הוכחנו את זה העונה כאשר התמודדנו מול מועדונים עם תקציבים גדולים ושמות מפוצצים. אפשר להגשים את זה".


מיכאל אוחנה, שצבע את שערו בוורוד חגג תואר ראשון: "זו האליפות הראשונה שלי ואולי יהיו עוד תארים. כשהגעתי לכאן לא ידעו מי אני, אבל לא נכנסתי לזה. האמנתי בעצמי ולא אכפת לי מה אנשים יגידו. אני מסתכל רק על עצמי ועל העבודה שלי".


גיא חיימוב שרשם אליפות ראשונה בקריירה אמר: "עברתי לכאן כדי לזכות באליפות ולשמחתי ברגע האחרון נכנסתי לשער והשאר היסטוריה".


חיימוב
חיימוב והמשפחה, הגיע כדי להניף צלחת (דני מרון)


המאבק מול דודו גורש: "אתה לא מתכנן דברים מראש, ככה זה יצא. יש ביני לבינו אווירה טובה ואנחנו מכבדים אחד את השני. שנינו עשינו עבודה טובה וכל הכבוד. אנחנו לא מתעסקים בזה, עברנו משהו בכדורגל ואנחנו יודעים איך זה עובד. מחכים בסבלנות לצ'אנס וזו העבודה שלנו".


נבחרת: "אני חושב שהחלום הכי גדול שלי הוא כל הזמן לשאוף להיות שוער נבחרת. יש את אלישע והצוות ומה שהם יחליטו אני אקבל באהבה".
 

יש אליפות!! pic.twitter.com/0IFOTxUCyE

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) May 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי