הפועל תל אביב רוצה להחזיר את מהראן לאלה

מהראן לאלה. 35.4 קמש
מהראן לאלה. 35.4 קמש | ערן לוף

בקבוצה נערכים לירידה לליגה הלאומית ובונים על חלוץ הפועל חיפה. עומר בוקסנבוים ינהל את מחלקת הנוער: "טובת הילדים עומדת לנגד עיני"

(גודל טקסט)
למרות שבהפועל תל אביב יש עדיין מי שמאמינים כי הקבוצה תשרוד בשבת ברגע האחרון ותמשיך בליגת העל, מצב הרוח בקרב האוהדים והשחקנים בשפל ואינו דומה לאמונה והתקוות ששררו אצל לפני המשחק נגד הפועל אשקלון.

שחקנים בקבוצה טוענים כי במהלך המשחק בשבת נגד הפועל רעננה הם יידעו לפי תגובות האוהדים מה קורה במשחק בין הפועל אשקלון להפועל קריית שמונה והאירועים שם ישפיעו, לטוב או לרע, על מה שיקרה נגד הקבוצה מהשרון.

 



ראשי המועדון כבר נערכים לאפשרות המציאותית שהקבוצה תרד בשבת לליגה הלאומית וכבר הכינו תוכניות מגירה בהתאם. השם החם הוא חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה בן ה-34, אותו רוצים מספר מבעלי המועדון.




לאלה. יחזור לתל אביב? (דני מרון)
 

"לאלה הוא החלוץ שהיה צריך להיות אצלנו בחלון ההעברות", אמר גורם בהפועל ת"א. "הוא מאוד מחובר למועדון ויהיה מוכן להגיע גם למשימה המיוחדת בליגה הלאומית אם אכן נרד לשם בשבת. אין ספק לאלה שווה בליגה הלאומית לפחות 20 שערים".

בתוך כך, עומר בוקסנבוים מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. קשר העבר שיחל את עבודתו ביוני אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת הפועל תל אביב. טובת הילדים במחלקת הנוער עומדת לנגד עיני ואעשה הכל בשביל לקדם את המחלקה לאחת המובילות בישראל".



בוקסנבוים. ינהל את הנוער (הפועל ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי