בן רייכרט הורחק מ-3 משחקים על סמך צילומי הטלוויזיה

בן רייכרט
בן רייכרט | דני מרון

קשר הפועל תל אביב למעשה סיים את העונה, אחרי שהורחק בבית הדין על עבירה שנעלמה מעיני השופט. איציק ניסנוב: "החלטה של הדיין מהבית, הוא יצר תקדים". תמוז שב להתאמן, במועדון חוששים ממצבו המנטלי

(גודל טקסט)

בתחילת חודש מאי החליט היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל להעמיד את קשר הפועל תל אביב בן רייכרט לדין בשל החבטה בקשר מ.ס אשדוד חן עזריאל, שנעלמה מעיני צוות השיפוט, ולאחר שהאדומים דחו את הדיון בשבוע הוא התייצב הערב בבית הדין והוחלט להרחיקו משלושה משחקים.

זאב גרינברג, מבעלי הפועל תל אביב, טען בבית הדין כי השופט היה מאוד קרוב לאירוע ולא ייתכן כי הוא לא ראה את האירוע, מה שמונע מבית הדין להרחיקו על סמך צילומי הטלוויזיה, וקשר הקבוצה אביחי ידין סיפר כי השופט צעק לעבר שחקני אשדוד "זה לא צהוב, הוא לא נגע בו" ואף הוצג סרטון שלטענתם מוכיח זאת.

למרות זאת, החליט בית הדין בהתייחסותו גם לדברי ידין, כי אלו מחזקים את העובדה שהשופט לא ראה את החבטה בגבו של עזריאל והחליטו על הרחקתו משלושה משחקים בפועל ובנוסף שניים על תנאי למשך שנה בגין התנהלות אלימה.


רייכרט. לא ישוב לשחק העונה (דני מרון)

הבעלים איציק ניסנוב מסר בתגובה להחלטת בית הדין: "מצער מאוד שכבוד הדיין גיורא לנדאו בא עם החלטה מהבית ויצר תקדים בכדורגל הישראלי, בו מקרה שלא נעלם מעיני השופט הוביל להעמדתו לדין של שחקן וגם לענישה בסופו של דבר, על סמך צילומי הטלוויזיה בלבד. בית הדין החליט שמועדון הפועל תל אביב הוא שעיר לעזאזל ואפשר לייצר תקדימים על חשבונו, כפי שטענו עוד במהלך הדיון".

מי שעוד לא ישחק בשבת מול הפועל רעננה, ככל הנראה, הוא החלוץ טוטו תמוז ששוחרר אתמול מהאימון, אך הגיע הבוקר למתחם חודורוב כפי שהבטיח בשיחה אמש עם ספורט1, למרות שעבר אמש חקירה במשטרה, ואף התאמן, אבל בקבוצה חוששים שתמוז לא יצליח לעשות את המעבר ממעצרו בשבת בתום ה-0:0 מול אשקלון ולהתכונן למשחק מול רעננה.

מנחם קורצקי, מאמן הפועל תל אביב, מתכוון להציב את שחר הירש או את גוזף גנדה במקומו של תמוז. האדומים אמורים להעלות במערך התקפי מיוחד. עוד ישנוי יהיה כנראה הצבתו של עופר ורטה כמגן ימני במקום אייל משומר.

ראשי הפועל אמורים לקיים שיחות עם השחקנים ולהבהיר כי כל עוד יש סיכוי תאורטי אסור להתייאש ולתת את הכל ברעננה. עד כה נרכשו 4,000 כרטיסים למשחק.



תמוז. חוששים שייקח לו זמן להתאושש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי