קרלסן: המנטליות הישראלית לא בשלה לתפקיד של מנהל ספורטיבי

תור כריסטיאן קרלסן. מדבר בלי סוף
תור כריסטיאן קרלסן. מדבר בלי סוף | צילום: ערן לוף

המנהל הספורטיבי הפורש של מכבי חיפה בראיון בנורבגיה: "התקשורת ישר קוטלת שחקני רכש ישראלים וזרים וסוכני שחקנים אינטרסנטיים עוזרים לה"

(גודל טקסט)
תור-כריסטיאן קרלסן, המנהל הספורטיבי היוצא של מכבי חיפה, תקף בראיון בנורבגיה את המאמן גיא לוזון, סוכני שחקנים ואת התקשורת. "בכל מקום מתוקן נהוג שמנהל ספורטיבי ומאמן יעבדו ביחד. הייתה לי כימיה נהדרת עם רנה מולנסטיין, אבל גיא לוזון מתנהל לפי עקרונות ששונים מכל מה שאני מאמין בהם. מעולם לא ראיתי התנהלות כזאת".

על סוכני שחקנים: "הם מזינים את התקשורת בידיעות אינטרסנטיות ולא אמיתיות נגד שחקנים, בעיקר זרים כדי לפנות מקום לשחקנים שלהם".

על התקשורת: "למשל, אם שחקן רכש לא רושם הצלחה מסחררת תוך חודשיים, הוא אוטומטית מקוטלג ככישלון. התקשורת מוסיפה לחץ לא מציאותי על השחקן מהיום הראשון שלו במועדון. העיתונאים לא מוכנים לקבל פה בשום אופן ששחקן חדש, זר, צריך זמן כדי להתרגל לכדורגל הישראלי, לסגנון החיים פה. גם שחקנים ישראלים שהובאו ממועדונים מתחרים, צריכים זמן כדי להתרגל".


צלם: ערן לוף

לסיכום שלח הנוורבגי עקיצה לכדורגל הישראלי: "אני עוזב את ישראל בסיום החוזה שלי מסיבות מקצועיות וגם אישיות. הודעתי למועדון שאני לא ממשיך, הייתה לי פה תקופה מאתגרת במיוחד, אבל המנטליות הישראלית עדיין לא בשלה למנהל הספורטיבי. הגישה לא זהה לאירפה וגם אין פה מחשבות על תכניות לטווח ארוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי