העירייה התקפלה? מכבי תל אביב תשותף בשיפוץ בלומפילד

בלומפילד העתידי
בלומפילד העתידי | צילום הדמיה באדיבות מנספלד קהת אדריכלים

נציגים משני הצדדים נועדו בחמישי וסיכמו להמשיך ולהיפגש. וידיגאל לקראת מכבי פ"ת ביום ראשון: "לא חשוב מי ישחק, חשוב שמי שיעלה ישחק טוב"

(גודל טקסט)

ראשי מכבי תל אביב נועדו היום (חמישי) עם גורמים בעיריית תל אביב בנוגע לשיפוץ אצטדיון בלומפילד אחרי נתק ממושך בנושא בין שני הגופים. הפגישה הוגדרה כטובה והצדדים קבעו להיפגש שוב בקרוב על מנת שהמועדון יהיה שותף מלא לתהליך.


לפני כחוש שלח הבעלים של הצהובים מיץ' גולדהאר מכתב נזעם על התנהלות העירייה בנוגע לבלומפילד ואף איים שלא לחזור ולשחק באצטדיון כאשר יושם השיפוץ. עיקר הטענות של מכבי תל אביב נסבו סביב התעלמות העירייה מבקשות ועצות שהפנה המועדון וכמו כן שעבודות השיפוץ לא החלו ולכן בלומפילד לא יהיה מוכן לעונת 2018/19.






מיד לאחר מכן נפוצו ידיעות לפיהן הצהובים בדקו אפשרויות להקים אצטדיון משלהם בערים הרצליה, אור יהודה ורמת השרון.


מכבי תתארח ביום ראשון אצל מכבי פתח תקווה (20:15, ישיר בספורטHD1) במשחק בו צפוי המאמן ליטו וידיגאל לערוך רוטציה כחלק ממנוחה והענקת דקות משחק לשחקני הסגל הרחב, כחלק מההכנה לגמר גביע המדינה מול בני יהודה בעוד שבועיים בדיוק באיצטדיון טדי.



מהמשחק ייעדרו כידוע הבלם טל בן חיים והקשר דור מיכה, שניהם מוצהבים, ולא מן הנמנע כי גם השוער פרדראג ראיקוביץ', חברו בהגנה איתן טיבי והמגן/קשר אבי ריקן לא יפתחו מכיוון שכרטיס צהוב מול קובי רפואה ושחקניו משמעותו הרחקה מהגמר. מי שעשוי לשוב לסגל הוא החלוץ ברק יצחקי, שערך הבוקר אימון מלא לראשונה מאז נפצע בחצי גמר הגביע נגד בית"ר לפני למעלה מחודש. 


צ
וידיגאל: "חכו ותראו אם ראיקוביץ' ישחק". צילום: דני מרון


עוד באימון הבוקר של המועדון, המאמן ליטו וידיגאל שוחח ארוכות על כר הדשא עם אבי ריקן וגל אלברמן. החלוץ שגיב יחזקאל, שהחמיץ את המשחק בחיפה עקב מחלה, ערך אימון אישי בחדר הכושר והבלם טל בן חיים טופל בשיניו לאחר ששבר שתיים מהן נגד הפועל באר שבע.


עוד לפני האימון וידיגאל את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ולצדו הקשר הצעיר אליאל פרץ. "אנחנו עושים כל פעם בחירה, פעם זה בגלל צהובים, פעם בגלל פצועים, מתחשבים ביריבה. גם למשחק הזה נעשה את הבחירות שלנו ונצטרך להיות מוכנים אליו", אמר המאמן על ההרכב שצפוי לפתוח.


אם ראיקוביץ' יהיה בין המסופסלים: "אתם תראו. יש לנו עוד שלושה אימונים עד אז ורק לאחר מכן נחליט, אבל מה שחשוב הוא לא מי ישחק, אלא שמי שמשחק יהיה טוב.



ראיקוביץ'. במכבי ת"א חוששים שיקבל צהוב חמישי (דני מרון)


הבחירה לשחק עם אבי ריקן בקישור מול מכבי חיפה: "כמו שאמרתי, אני מאמין בשחקנים שיש לי כאן. הם מקצוענים והם מגיעים כדי לשחק ולתת את המקסימום. אני עושה שינויים בכפוף לאילוצים כאילו ואחרים, אבל שחקנים צריכים לקחת את ההזדמנות שהם מקבלים. זה משחק חשוב ועלינו לשחק כדי לנצח אותו, כמו כל משחק כשאתה בקבוצה גדולה".


אם הוא מרגיש מחוייבות מצד השחקנים אחרי שמאבק האליפות הוכרע: "ראיתם במשחק נגד מכבי חיפה שנראינו טוב. כבר שאלו אותי את זה בעבר ואני אגיד שוב, החוזה הוא עד סיום העונה והעונה לא הסתיימה. אנחנו במומנטום טוב ומה שחשוב הוא לסיים את הליגה בדרך טובה לפני גמר הגביע. חשוב שנשחק טוב וננצח".


הכנות לעונה הבאה
: "אתם מדברים על שחקנים שמסיימים חוזה ועל שחקנים שאמורים לבוא. זה לא הרגע לדבר על זה".


הקשר אליאל פרץ, שזכה למחמאות מווידיגאל ("מקווה שהוא יהיה בעתיד עם האופי להיות קפטן הקבוצה"), אמר: "אין לי יותר מדי מה להגיד. פשוט עובדים קשה באימונים, מחכים להזדמנות ומנסים להוכיח כל פעם מחדש. מרסלו הגיע בינואר, דור הלך ולא היו יותר מדי שינויים. הייתי מאוכזב כשלא שיחקתי, אבל לא חשבתי על עזיבה". וידיגאל מיהר להיכנס לדברי הקשר ואמר על כך: "כששיחקת היית טוב, אתה לא צריך להיות מאוכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי