הפועל תל אביב מנהלת מגעים עם רוני לוי בנוגע לעונה הבאה

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

האדומים רוצים שמאמן אנורתוזיס יהיה אחראי על שיקום המועדון וגורמים המעורים בעסקה טוענים שיסכים להגיע גם לליגה הלאומית. חילוקי דעות בהנהלה בנוגע לקורצקי

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב ממתינים לסיום העונה כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. השם החם אותו מבקשים להביא בקיץ למתחם חודורוב הוא רוני לוי, שמאמן כיום את אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ולפי גורמים המקורבים למועדון המהלך כבר מתגלגל תקופה לא קצרה.  

 

"רוני לוי הוא האיש שעשוי להיות המאמן הבא שישקם ויבנה קבוצה חדשה ובקרוב מאוד יתברר אם המהלך יוצא לפועל", אמר גורם המעורה במגעים. "בקבוצה מאוד מכבדים את המאמן מנחם קורצקי, אבל בקרב חלק מהבעלים קיימים חילוקי דעות לגביו. היו ניסיונות להביא את יוסי אבוקסיס או חיים סילבס שלא צלחו".



 


במועדון החליטו לא לצאת בהצהרות עד לסיום המשחק מחר נגד הפועל רעננה ורק לאחר שיתברר סופית אם הקבוצה יורדת לליגה הלאומית או ממשיכה בליגת העל יעסקו בעונה הבאה. בנוסף, עדיין לא ברור אם רוני לוי ממשיך עונה נוספת בקפריסין או שב לישראל.

 

במועדון מסרבים לאשר שנפתח מו"מ עם לוי וטוענים שלקורצקי יש חוזה גם לעונה הבאה, אך גורמים בסביבת הקבוצה טוענים שלוי יסכים להגיע גם בליגה הלאומית.




רוני לוי. משימת שיקום. צילום: דני מרון

 

כבר עכשיו ברור שהמאמן הבא ייאלץ להסתדר עם תקציב נמוך יחסית ורק 5-6 שחקנים מהסגל הנוכחי צפויים להמשיך גם בעונת 2017/18.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי