אחרי הירידה: רוב שחקני הסגל בהפועל כפ"ס מתנדנדים

שחקני הפועל כפ"ס
שחקני הפועל כפ"ס | עדי אבישי

עבודה לא פשוטה לפליקס נעים לקראת העונה הבאה. תסכול בקבוצה: "האיחור במינוי של נעים פגע בנו"

(גודל טקסט)

 הפועל כפר סבא ירדה אמש (שבת) באופן רשמי לליגת המשנה, למרות הניצחון 0:1 על הפועל חיפה בבית. הירוקים דיברו לפני המשחק על העובדה שעליהם קודם כל לעשות את העבודה שלהם ולאחר מכן להסתכל על המגרשים האחרים ולבסוף הבשורות החיוביות לא הגיעו.

"ירדנו עם גאווה, אבל זה לא מנחם פה אף אחד", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "צריך לקום מזה כמה שיותר מהר", הוסיף השחקן המתוסכל. הפנים בחדר ההלבשה אמרו הכל, כאשר חלק מהשחקנים אף בכו בסיום המשחק. המאמן פליקס נעים והבעלים סתיו שחם כלל לא שוחחו עמם.

תחושת הפספוס הגדולה ביותר נובעת מכך שכולם מודעים לזה שאם פליקס נעים היה מגיע לקבוצה כמה שבועות קודם, סיכויי ההישרדות הקבוצה היו גבוהים יותר: "אין ספק שהאיחור במינוי של פליקס פגע בנו", אמרו במועדון. נעים עצמו, הגיע לקבוצה בידיעה שהסיכויים להישרדות לא גבוהים ובמטרה לבנות את הקבוצה להעפלה חוזרת לליגת העל.

פליקס נעים. שחקני מפתח עלולים לעזוב (עדי אבישי)

אז מי יעמוד לרשותו? לא ברור. מרבית הסגל לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה: אלי אלבז, מלך השערים של הקבוצה, חוזר כרגע להפועל חיפה באופן אוטומטי, כאשר למרות הבוררות שנערכה בין הצדדים, יואב כץ לא מוכן לשחררו ודורש פיצוי גבוה. לפיכך, כרטיס השחקן עדיין בידי הקבוצה בה גדל.

אלבז לא ימשיך בכל מקרה. רז כהן, הוא בין היחידים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, אך הקשר עצמו מעוניין להישאר בליגת העל ויקווה להביא הצעה שתהיה מקובלת על שני הצדדים. גם לסהר בראון ועומר פדידה, חוזים לעונה הבאה. כל הזרים צפויים לעזוב את הקבוצה, כאשר סלובודאן סימוביץ' הוא היחיד שהקבוצה מחזיקה עליו אופציה, אבל ככל הנראה שהיא לא תמומש.

יובל יעקובוביץ', ליאור לוי, רן קדוש, רן יצחק ודושאן מאטוביץ' הם השמות הבולטים אשר מסיימים חוזה ולא ברור מי מהם, אם בכלל יסכים להישאר בליגה הלאומית. לפיכך, על המאמן נעים תהיה מוטלת המשימה לבנות קבוצה חדשה.

אלי אלבז. עשוי לחזור להפועל חיפה (עדי אבישי)

הבלם, איציק כהן סיכם באכזבה: "רגע קשה, לא פשוט ולא כיף. התאוששנו בשלושת המשחקים האחרונים והיה זיק של תקווה ,אבל לא היינו תלויים בעצמנו וזה מה שהכריע את הכף. במחצית השנייה, כל האנרגיות הגיעו מהקהל. הוא עודד ידענו שהמצב טוב, שהוא היה בשקט, אז הבנו שפחות טוב. לפחות מה שמנחם אותי הוא שניצחנו וירדנו עם ראש מורם".

הסיבה המרכזית לירידה: "היה לנו רצף של שישה עשר משחקים עם ניצחון אחד, באחד עשר מהם לא כבשנו. שקורה דבר כזה הסיכויים שלך יורדים, וזה לדעתי מה שהכריע".

על פליקס נעים: "פליקס בא, עשה את העבודה והשיג אחוזי הצלחה (9 נקודות מתוך 12 אפשריות) שלא זכור לי מאמן שהשיג דבר כזה. מגיע לו להמשיך, כי הוא עשה עבודה מנטלית וטקטית נהדרת. צריך לפרגן לו".

הקהל והאמונה: "הכי קשה שהקהל מוחא לך כפיים בסוף. שני הבנים שלי ואשתי באו כי האמנו שנשאר. אני שמח שהקהל כיבד אותנו בסוף, ככה בונים תרבות ספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי