שלושה שחקני הפועל תל אביב נחקרו במשטרה באזהרה

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

השחקנים זומנו לחקירה בעקבות הקטטה ההמונית במתקן האימונים של האדומים ביום שישי ושוחררו בערבות עצמית. הקבוצה תדרוש חצי מיליון יורו על גוטליב

(גודל טקסט)

שלושה שחקני הפועל תל אביב נחקרו תחת אזהרה היום (שני) באזהרה במשטרה בעקבות בחשד למעורבות בקטטה במתחם האימונים בוולפסון ביום שישי ושוחררו בערבות עצמית.

 

מהמשטרה נמסר: "במסגרת חקירת המשטרה את אירועי האלימות במהלך אימון במתחם וולפסון ביום שישי, נחקרו היום במשטרה מספר חשודים נוספים אשר ע"פ החשד היו מעורבים באירוע.  מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת, ישנם חשודים נוספים שצפויים להיחקר. המשטרה פועלת למיגור האלימות ממגרשי הספורט ונעשה כל שניתן על מנת למצות את הדין עם כל מי שמעורב באירועי אלימות מכל סוג שהוא". הפועל תל אביב אישרה את הדברים.




הקבוצה עדיין מתקשה לעכל את העובדה כי שלשום היא ירדה לראשונה לאחר 28 שנים בליגה הבכירה, אולם בלית ברירה החלה בהכנות ושחקני הקבוצה כבר מחפשים את יעדם הבא.


בלם הקבוצה אדי גוטליב כבר נפרד מהמועדון והאוהדים, אבל הדרך החוצה לא כל כך פשוטה עבורו. ראשי הקבוצה הבטיחו לשחרר אותו בתום העונה, אבל עבור מכירתו דורשים 500 אלף יורו ובמועדון בטוחים כי יהיו קופצים.


גוטליב מבקש לשחק בליגה הרוסית וקבוצת אופה הוזכרה כמועמדת, אולם גורמים בסביבת הפועל תל אביב מעריכים כי אדי גוטליב ינחת בקרוב במכבי תל אביב אם לא תהיה קבוצה רוסית שתשלם את מחירו. הבלם הנוסף, אוראל דגני, מחזיק במספר הצעות לעונה הבאה מקריית שמונה והפועל חיפה ואינו מוכן בשלב זה לשחק בליגה הלאומית כפי שפורסם בספורט1 אתמול.


 

הגעתי בשביל להחזיר את הפועל לפסגה, לקחת תארים ולהגיע לאירופה. באתי חדור מוטיבציה ואופטימי לגבי השגת כל המטרות. אז נכון לא פתחנו את העונה ברוח סערה, היה מה לשפר אבל עדיין לא איבדנו תקווה. העניינים החלו להסתבך, החלפת מאמן, הליכי פירוק, הורדת 9 נקודות, בעלים חדשים, החלפת מאמן נוסף ,שחקנים חדשים וזה רק בקצרה. במהרה חלומות על מאבקי פסגה הפכו לקרבות תחתית, כל משחק היה מלחמת חיינו. האמנתי עד הדקה האחרונה שהתרחיש הנורא מכל בו נרד ליגה לא יתמשש. לצערי זה קרה. קשה לעכל איך מועדון מפואר כמו הפועל תל אביב ישחק בליגה לאומית. תודה לקהל העוצמתי, הנדיר והאדיר שנלחם איתנו עד השנייה האחרונה. אני יכול להבטיח לכם שנתתי מעצמי מעל 100 אחוז בכל משחק. אני מאמין שעוד שנה מהיום הפועל תחגוג עלייה חזרה לליגת העל, מקומה הטבעי! ❤

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on



בראש הדיונים לעונה הבאה נמצא נושא חובות המועדון לפסקי דין חלוטים בסכום של 6.5 מיליון שקלים שהקבוצה תהיה אמורה לשלם, כך שהתקציב הסופי יקבע על פי ההחלטה שאמורה להתקבל בתקופה הקרובה מפיפ"א.


כמו כן, בהפועל תל אביב בחרו שלא להיגרר עד עכשיו לפרשת "מסע הלוויה" שערכו אתמול חלק מאוהדי מכבי ת"א וארון הקבורה הסמלי עם בובה אדומה שהעלו באש, אולם הבוקר הגיעה תגובתם הראשונה לאירועים. "הנהלת הפועל תל אביב קוראת לקהל האוהדים שלא להיגרר אחרי חלק מאוהדי הקבוצות האחרות, אשר מונעים רק משנאה. אנו מבקשים מאוהדינו להמשיך ולנהוג כאוהדים אמיתיים, מבלי לחרוג מכללי התנהגות מקובלים. עוד יבואו ימים יפים להפועל תל אביב – וגם אז לא נשכח את קוד ההתנהגות עליו צמח המועדון לאורך השנים, אשר מבוסס על מלחמה חסרת פשרות בגזענות ככלל ובאלימות בפרט", נמסר מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי