איאד אבו עביד על הכוונת של עירוני קריית שמונה

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | צילום: ערן לוף

אחרי הסיכום עם קרלוס קוויאר, סילבס נותן עדיפות לבלם מכבי חיפה על פני בן והבה. נג'וקו עשוי לצאת לעונת השאלה

(גודל טקסט)
עירוני קריית שמונה ממשיכה להסתער על חלון ההעברות. אחרי הסיכום עם קרלוס קוויאר, עליו פורסם לראשונה בספורט1, קרוב חיים סילבס לצרף שחקן הגנה נוסף. מדובר בבלם איאד אבו עביד, שמקבל עדיפות על פני מועמד ישראלי נוסף, בן והבה מהפועל רעננה. קריית שמונה תצטרך לסגור את נושא העברתו של אבו עביד ממכבי חיפה.

 

אבו עביד, 22, נוטה להעדיף את ההצעה של קריית שמונה על זו של קבוצתו לשעבר מכבי נתניה והוא עשוי להוות פתרון גם לעמדת המגן הימני לאור עזיבת עודד אלקיים למכבי פתח תקווה. המגן/בלם שיחק העונה רק תשעה משחקי ליגה במכבי חיפה וסבל גם מיחס הקהל. קריית שמונה תהיה קבוצתו הרביעית בליגת העל אחרי מכבי נתניה, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.


 

בהמשך למימוש האופציה להשארת דידייה ברוסו, בקבוצה החליטו לממש את האופציות גם על הזרים ג'ייקוב נג'וקו ומאוריסיו. לגבי נג'וקו, לא מן הנמנע שיושאל לקבוצה אחרת על מנת לקבל דקות משחק. "איזי מאמין בכישרון של נג'וקו. מדובר בשחקן צעיר ומבטיח", אמרו במועדון.

 

כעת יתמקדו בקרייה ברכישת הכרטיס של שובל גוזלן. בקבוצה מעוניינים כידוע להשאיר גם את הקשר שלומי אזולאי, שכרטיסו שייך למכבי תל אביב, אבל נראה שהשחקן מחכה להתפתחויות בבית"ר ירושלים ולא ממהר להישאר בצפון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי