בוזגלו וברקת במו"מ דרך הרשת, גאדיר חיזק מעמדו בבאר שבע

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

הכוכב והבעלים ניצלו בדיחה של גורי אלפי כדי לקדם אפשרות למגעים. החלוץ עשוי להמשיך בבירת הנגב, סגל חסר לאלופה נגד סכנין

(גודל טקסט)

אילו שחקני הפועל באר שבע היו עוברים בדיקת ינשוף, סביר להניח שכמה מהם היו נאלצים לשכור נהג תורן. מבושמים מחגיגות האליפות הבלתי נגמרות הצליחו אמש (שני) שחקני האלופה לגרד עוד משחק ללא הפסד ב-1:1 עם בית"ר ירושלים בטדי.

"כשכל היום חוגגים ורמת האלכוהול עולה, אז ברור שזה קשה לתפקד", אמר המאמן ברק בכר בנימה מתנצלת בסיום המשחק.

עם זאת בכר נשמע מפוכח לחלוטין בנוגע לסיכוייו של דן איינבינדר ללבוש בקרוב את החולצה האדומה. "הכל יכול להיות, כל האופציות פתוחות. נראה איך אפשר להתקדם", הוסיף מאמן האלופה כשחיוך מסתורי על פניו.

השיחות עם נציגיו של הקשר הירושלמי החלו כבר לפני תקופה ארוכה, והופסקו בגלל אילוצים שונים. דובר על כך שהמגעים יתחדשו לאחר המשחק בין שתי הקבוצות, ועתה הוסר גם המכשול הזה בדרך לסגירת הקצוות. ועדיין, יש עוד מכשול: עם העברת זכויות הניהול בבירה לידיו של אלי אוחנה אין להוציא מכלל אפשרות שהסמל הבית"רי יבקש מבאר שבע לרדת מאייניבינדר. זה לא ישנה הרבה. מכיוון שאיינבינדר מסיים חוזה הכדור אצלו, ונראה שהוא יעדיף להצניע את מהלכיו מול באר שבע עד לאחר הבטחת המקום השלישי של בית"ר והשגת הכרטיס לאירופה.

בקבוצה יש שביעות רצון מהשיפור ביכולתו של מוחמד גאדיר, שבא לידי ביטוי בשני המחזורים האחרונים שבהם כבש (נגד מכבי פ"ת) ובישל לבן שהר את שערו ה-14 העונה. גאדיר חתום לעוד שנתיים בטרנר וחזרתו לעניינים מחזקת את מעמדו בשורות האלופה בעיתוי אידיאלי מבחינתו. כרגע לא נראה סביר שהחלוץ המתאושש ייענה בחיוב לחיזוריה של קבוצתו לשעבר, בני סכנין, שמעוניינת לקבל אותו בהשאלה לעונה הבאה.


משא ומתן ברשת? (צילום מתוך הטוויטר)

בנושא אחר. מאור בוזגלו הפצוע נעדר מההתמודדות עקב הפציעה בברכו וינותח במהלך היום לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת. בוזגלו שהתארח בתוכנית האירוח של גורי אלפי זכה לאתגר מעניין כשנוצח 3:2 על ידי אלפי במשחק כדורגל שולחן.

הבדרן זכה להציף סטטוס מאתגר ברשתות החברתיות של בוזגלו כשצייץ מחשבונו של הקשר: "אם הסטטוס הזה מגיע לאלף לייקים, אעשה קעקוע של אלונה". המכסה הושגה, אבל ברקת עצמה החליטה להצטרף לקטע המבדר והוסיפה תגובה מצחיקה: "מאור, נוותר על הקעקוע תמורת חוזה?". הכוכב המשיך בשלו וכתב בתגובה: "יאללה הולכים למשא ומתן בלייב. מצרף את אבא שלי". כזכור, היחסים בין ברקת לבין יעקב בוזגלו לא ממש רווים נחת בשנה האחרונה.

בינתיים הולך ומתדלדל מאגר הזרים של הקבוצה. טוני וואקמה וג'ון אוגו צפויים להמריא לחופשה משפחתית בניגריה, ובימים הקרובים יינתן אישור המראה לשאר הזרים. למשחק הליגה האחרון, מול סכנין, יעמוד לרשות הצוות המקצועי סגל קצר, וככל הנראה מספר שחקנים מקבוצת הנוער יקבלו הזדמנות נדירה בהרכב, כפי שעשה אתמול המגן אור דדיה שרשם הופעת בכורה בליגת העל.  

באדי
ראדי תופס טרמפ על הגב של גאדיר, יישארו יחד? (דני מרון)

בעוד מאגר השחקנים מצטמצם, מתרחב מאגר כלי הרכב של האגודה. הקבוצה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית הרכב סובארו וכל שחקן יקבל רכב יוקרתי של החברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי