בית"ר מגששת אצל אלי אלבז, איינבינדר: אולי זה המשחק האחרון שלי בטדי

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

חלוץ כפר סבא עשוי לאחד כוחות עם מימר בבירה, גישושים נעשו, הפועל חיפה תקבל דמי השבחה. הקפטן התייחס לעתידו: "בית"ר זה הבית, אבל אני מקריב את כולי ללא ביטוח". רואדה נפרד

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים קיוו לסיים את סאגת המקום השלישי כבר במחזור הנוכחי, אבל ה-1:1 מול הפועל באר שבע אמש (שני) בטדי קבע כי ההכרעה תעבור למחזור הסיום.


הקבוצה כבר שיחקה העונה למעלה מ-50 משחקים רשמיים, ועוד עם סגל קצר. הכוונה הייתה מנוחה, במיוחד לשחקני הנבחרת, שתתכנס בסוף החודש למחנה אימונים ובחודש הבא תקיים שני משחקים – מול מולדובה ב-6 ביוני (הכנה) ומול אלבניה ב-11 ביוני (מוקדמות מונדיאל).



בבירה יצאו בכל זאת עם רגשות מעורבים כששער של יעקב בריהון קבע כי נקודה מול מכבי תל אביב (שבת, 20:30) תבטיח את המקום השלישי.


בריהון
מתחיל לפרוע שטרות, בריהון (דני מרון)


כובש השער בריהון, רשם את שערו השני ברציפות (הבקיע גם ב-1:5 מול בני סכנין). הקשר החזיר לשרון מימר, שהעלה אותו ב-11,  וזכה למחמאות. מימר עוד מכיר את בריהון מהתקופה שאימן אותו עוד בהפועל ראשון לציון ובין השניים קיים חיבור מיוחד.


דן איינבינדר שהחליף כמה מילים עם אוהד ביציע המערבי הסביר בסיום: "יכול להיות שחלק מאוהדים במתח, בסך הכל אני מקבל הרבה אהבה ומחזיר בגדול על המגרש, יש כמה אוהדים שלא יודעים שמינואר אני מסכן בכל משחק ובכל אימון את הגוף שלי בלי שום ביטוח לקראת המשך הקריירה שלי. למרות שאנחנו בסוף העונה שיחקתי כל כך הרבה משחקים ואני לא מפסיד אימונים ונותן את כולי, יש כאלה שמעריכים ויש אוהדים שלפעמים מתבלבלים, זה גם בסדר. יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בטדי במדי בית"ר, אני עדיין לא יודע מה יהיה, דברים יתבהרו בהמשך". 


חתימה במקום אחר: "בית"ר זה הבית שלי, אני מעריך את המקום הזה, גדלתי מגיל שמונה פה והמועדון הזה נתן לי הרבה מאוד, אני קפטן הקבוצה ומחובתי לא לחתום באף קבוצה אחרת עד לתום העונה, עד שנשיג את המטרות שלנו, ככה חינכו אותי".



מי שנפרד מהמועדון באופן סופי ככל הנראה הוא הבלם חסוס רואדה. בסיום הבלם הספרדי שעתיד לעזוב לקפריסין נפרד מאנשי במועדון בסיום ההתמודדות במה שנראה אקורד סיום. רואדה גם הגיע להודות לקהל בטדי בפעם האחרונה לאחר שירד לכר הדשא. במחזור הסיום הבלם המוצהב ייעדר בכל מקרה.


לצד המאבק באירופה, הקבוצה שוקדת על העונה הבאה, כשברקע הצטרפותו הצפויה של אלי אוחנה כנציג הבעלים. בקבוצה העלו מספר שמות לחיזוק הסגל כשאחד מהם הוא שמו של "הלהיט" של הליגה בשבועות האחרונים – חלוצה של הפועל כפר סבא אלי אלבז. החלוץ אמנם לא קיבל פנייה רשמית, אך מסרים ברוח זו הועברו אליו בנושא.


רואדה
עוזב אחרי שנתיים, רואדה (דני מרון)


אךלי
יעבור לכבוש בטדי? (דני מרון)


אלבז (25) כבש בשלושת המחזורים האחרונים ארבעה שערים בשלושה משחקים וכמעט הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה כנגד כל הסיכויים. בתקופתו של שרון מימר בכפר סבא העונה אלבז היה שחקן הרכב וגמל למאמן עם ארבעה שערים (מתוך תשעה סך הכל העונה). הקבוצה שתחפוץ בשירותיו של אלבז תצטרך לשלם להפועל חיפה דמי השבחה שטרם נקבעו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי