זהירות, כאן בוחנים: הפועל ב"ש החלה בהכנות לעונה הבאה

גאדיר
גאדיר | דני מרון

כשהנבחרת והקמפיין האירופי מעבר לפינה, בכר עוסק בשמירת כוחות ובוחן שחקנים. גאדיר סיפק חומר למחשבה, בראון לא התרומם וגם: האם גורי אלפי הציל לאלופה את העונה הבאה?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע כבר נמצאת בשיא ההכנות לעונה הבאה מבלי ששמתם לב. אפשר לקרוא לזה ירידת מתח או חלוקת עומסים או איך שתרצו. בבאר שבע יודעים. השיאים שהיו יכולים להישבר הרבה פחות רלוונטיים מהמשחק הראשון באירופה ביולי, בטח כשלא מעט שחקני סגל עוד צריכים לעבור לפני כן מחנה אימון ושני משחקים עם נבחרת ישראל.

אז שיר צדק כבר לא יחזור להתאמן העונה וכמוהו גם בן ביטון. ג'ון אוגו וטוני וואקמה כבר בדרך לניגריה וכעת זו ההזדמנות של המחליפים לתת לברק בכר ולברקת חומר למחשבה לעונה הבאה.

בצד החיובי אפשר לציין לטובה ללא ספק את מוחמד גאדיר שאחרי שנה וחצי במועדון ניכר שהוא עדיין לא הטביע את חותמו, תמיד יזכרו לו את הבישול הנפלא מול אינטר בטרנר, אבל זה מעט מדי. השער מול מכבי פתח תקווה והבישול לבן שהר בטדי יכולים לשנות את התמונה.

בראון
בראון, הדרך החוצה פתוחה (אודי ציטיאט)

הוא היה פצוע לא מעט וגם לא קיבל מספיק הזדמנויות מבכר, אבל בשני המשחקים האחרונים הוא שוב הוכיח שהוא שחקן ראוי לאלופה ואם יקבל קצת יותר הזדמנויות סביר שהוא גם יוכל להשפיע יותר על המשחק.

מנגד, וובה בראון, שהגיע בקול תרועה רמה מקריית שמונה, לא מספק את הסחורה. חייבים לומר זאת – גם בדקות המועטות שהוא מקבל הוא לא מצליח לשחזר את היכולת הטובה שהביאה אותו לב"ש. זו אחת הסיבות שהאלופה מחפשת קשר ישראלי נוסף ובכך אולי מסמנת לבראון את הדרך לקבוצה הבאה.

אי אפשר להתעלם מאירועי הטוויטר אמש. למי שלא התעדכן, מאור בוזגלו התארח אמש בתוכניתו של גורי אלפי בערוץ 2 ובין היתר הפסיד לאלפי במשחק כדורגל שולחני, הפרס למנצח היה לרשום ציוץ בטוויטר של המפסיד. אלפי אתגר את עוקביו של בוזגלו וביקש 1,000 לייקים בתמורה לכך שבוזגלו יעשה קעקוע של אלונה ברקת.

ג
בוזגלו ואלונה מפשירים יחסים (טוויטר)

לא ברור אם ברקת הייתה מודעת לסיבה לציוץ, אבל היא צייצה בחזרה – אחרי ש-1,000 הלייקים הגיעו בקלות, שהיא מוותרת על הקעקוע בתמורה לחתימה על חוזה חדש. התגובה של בוזי הייתה משעשעת גם היא. הוא הסכים מיד ואמר שהוא מיד קורא לאבא להתחיל מו"מ. כמובן שמדובר בבדיחה. או שלא.

אבל הבדיחה הזו בהחלט מבשרת על יחסים שהפשירו בין שני הצדדים. אם הייתם מדברים עם השניים לפני חודש הייתם שומעים טון דיבור שונה לגמרי, וברקת כמו אמא מסורה (יסלחו לי הפמיניסטיות) ברגע שאחד הילדים שלה נפצע לבה נפתח אליו וכל הכעסים והמחלוקות נשארים מאחור.

בתחושתי זה רק עניין של זמן עד שהחוזה בין הצדדים ייחתם. אין לשניים ברירה אחרת. וזה גם הדבר הנכון מבחינת שני הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי