דיווח: באשקשיר הטורקית פנתה לאוגו, גם בגרמניה ובסין מתעניינים

ג'ון אוגו חוגג שער אליפות
ג'ון אוגו | צילום: דני מרון

אחרי שנתיים של אליפויות בבאר שבע, הקשר הניגרי הפך לשם חם. הוא מצוי על הכוונת של שלוש קבוצות בונדסליגה לצד סגנית המוליכה הטורקית. יחבור לאדאביור?

(גודל טקסט)

באשקשיר איסטנבול פנתה לנציגיו של ג'ון אוגו, קשר הפועל באר שבע במטרה לרכוש אותו לעונה הבאה כך עולה מדיווחים בניגריה. הקבוצה הטורקית היא הפתעת העונה ועדיין יכולה לזכות באליפות כשהיא במרחק של שתי נקודות מבשיקטאש, שלושה מחזורים לסוף.

מדובר במועדון שנוסד בסך הכל לפני 27 שנים ויש לו שתי קדנציות קצרות בליגה הבכירה, אם כי באחרונה שבהן מאז עונת 2014/15 מדובר במועדון צמרת שלא יורד מהמקום הרביעי. כוכב הקבוצה הוא עמנואל אדאביור, הטוגולזי בן ה-33 ששיחק בריאל מדריד, טוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר סיטי.  לקבוצה ארבעה ברזילאים והסמל שלה הוא אמרה בלוזוגלו, הקשר בן ה-36 שכיכב באינטר, ניוקאסל וגם עבר באתלטיקו מדריד. 

עוד נטען בדיווח ששלוש קבוצות מהבונדסליגה הביעו עניין באוגו בן ה-29 וכמו כן כמה קבוצות מסין. אוגו עצמו עזב היום (ראשון) את באר שבע חזרה למולדתו בצוותא עם טוני וואקמה והשניים אמורים לשחק במשחק הכנה של נבחרתם בסוף החודש.

בדיווח נאמר עוד כי אוגו אמנם רשם רק שער אחד העונה ב-30 משחקים במדי הגמלים (כך מכנים את הקבוצה של אלונה ברקת בניגריה) אבל היה זה הגול שהביא אליפות לקבוצתו מול היריבה המושבעת מכבי תל אביב (1:2).


מעורר עניין רב. ג'ון אוגו (דני מרון)

בקיץ 2014 ג'ון אוגו הצטרף להפועל באר שבע לאחר שנתיים במדי אקדמיקה מהליגה הבכירה בפורטוגל וחתם על חוזה לארבע שנים שיסתיים רק בעונה הבאה. עם הגמלים לקח הניגרי שתי אליפויות, תואר אלוף האלופים, גביע טוטו אחד והגיע עד שלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

הקשר החל את קריירת הבוגרים שלו בסלובניה שם שיחק ארבע שנים במדי בדראווה פטוי. בקיץ 2010 הניגרי עבר לאתלטיקו קלוב דה פורטוגל ולאחר חצי שנה במדיה הוא הצטרף לאלמריה אך שיחק רק במדי קבוצת המילואים של המועדון בליגה השלישית. בנובמבר 20011 חזר אוגו לפורטוגל והצטרף ללירייה ולאחרו שזו ירדה ליגה הוא המשיך לאקדמיקה ממנה כאמור הוא הגיע לבירת הנגב.


כאב ראש לברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי