רק רשת: התמונה המחשידה של בן שהר ודן איינבינדר

בן שהר ודן איינבינדר
בן שהר ודן איינבינדר | צילום מסך

וגם: תשע שנים לפרישה של אבי נמני, שחקן העבר של בית"ר ירושלים יאמן במכביה וסגל נבחרת גרמניה לגביע הקונפדרציות ברוסיה

(גודל טקסט)

15:05: ליאור רפאלוב חזר לסגל קלאב ברוז'
ליאור רפאלוב סבל מפציעה ולא שיחק מאז ה-17 באפריל, אולם חודש בדיוק מאז משחקו האחרון הוא שב לסגל. הקשר נכלל בסגל למשחק מחר נגד אוסטנדה בחוץ. קלאב ברוז' חייבת לנצח ולקוות שאנדרלכט תאבד נקודות נגד שרלרואה בחוץ. שני מחזורים לסיום אנדרלכט מקדימה את קלאב ברוז' בארבע נקודות.


14:40: נבחרת גרמניה פרסמה את הסגל לקונפדרציות

רוסיה תארח בקיץ הקרוב את טורניר הקונפדרציות שמהווה הכנה למונדיאל בשנה הבאה, ונבחרת גרמניה פרסמה היום את הסגל שייסע לתחרות היוקרתית.


אמנם לא מדובר בסגל החזק ביותר שיואכים לב יכול להעמיד, רחוק מכך, אולם ניתן למצוא בין השאר כוכבים כגון השוער מארק אנדרה טר שטגן (ברצלונה), לירוי סאנה (מנצ'סטר סיטי), יוליאן דראקסלר (פאריס סן ז'רמן), ג'ושוע קימיך (באיירן מינכן), טימו ורנר (רד בול לייפציג) ואמרה ג'אן (ליברפול).


Here it is in full, the #DieMannschaft squad for the 2017 #ConfedCup! pic.twitter.com/KXHMWY4ZNU

— Germany (@DFB_Team_EN) May 17, 2017


13:30: 
ביקוש חסר תקדים למשחק הפרישה של פרנצ'סקו טוטי

הקשר אמנם טרם אישר זאת, על אף שהמועדון עשה זאת עבורו, אבל נראה שבסוף החודש (28.5) יתקיים משחק הפרישה של פרנצ'סקו טוטי בן ה-42 מכדורגל. הקשר, שכידוע שיחק כל הקריירה אך ורק ברומא, ייפרד מהמועדון לאחר המשחק הביתי מול גנואה והביקוש לכרטיסים למשחק באולימפיקו חסר תקדים.



טוטי. מחכים לשמוע אם אכן יהיה זה משחקו האחרון


מנתוני Live Tickets עולה כי כרטיס למשחק זה, שנמכר תחילה במחיר נקוב של 25 יורו, נמכר כעת באתרי כרטיסים במחיר של כ-600 אירו. כרטיסים למקומות הטובים באיצטדיון האולימפיקו ברומא אשר נמכרו תחילה במחיר רשמי של 120 אירו נמכרים כעת במחיר של למעלה מ-1,500 אירו.


13:00: מארק טר שטגן התחתן רגע לפני מחזור הסיום

שוער ברצלונה מארק טר שטגן לקח פסק זמן לפני המשחק האחרון בליגה ונישא לבת זוגו דניאלה. השניים התארסו בעיירה סטיגס ליד ברצלונה אחרי שהודיעו על אירוסין רק לפני חודש. השניים מתכננים טקס גדול יותר בגרמניה בפגרה. 


 

A post shared by Dani (@danijehle_) on



 

Good morning ☀️

A post shared by Dani (@danijehle_) on



12:00: התמונה המחשידה של בן שהר

בדיחת השנה או רמז עבה לגבי העתיד? חלוץ הפועל באר שבע בן שהר העלה את תמונה בחשבון האינסטגרם בה הוא נראה מצולם עם דן איינבינדר וכתב "ברוך הבא חבר". זמן קצר לאחר מכן התמונה נמחקה.


 איינבינדר, כידוע, יסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים לאחר המשחק ביום שבת (20:30) מול מכבי תל אביב. הקשר נפגש לאחרונה עם אלי טביב ומאז לא הייתה התקדמות בין הצדדים. לאחר המשחק מול הפועל באר שבע רמז השחקן שאולי זו הייתה הופעתו האחרונה באצטדיון טדי. קבוצה נוספת שמעוניינת לצרפו היא מכבי חיפה. גם גילי ורמוט פרסום תמונה עם החבר מירושלים וכתב: "מחכים לך אחי".


השניים נפגשו במסגרת יום צילומים שארגנה מנהלת הליגות והמרכז לעיוור בישראל לקידום ה'בליינדיי' – היום לקידום מודעות והזדהות לאנשים עם עיוורון ולקות ראייה. השחקנים יככבו בסרטון קומי ומלא בהומור עצמי, שהכותב שלו בעצמו לקויי ראייה. באירוע השתתפו השחקנים דן איינבינדר, שרן ייני, בן שהר, גילי ורמוט, חאלד חלאילה, דור מלול ודני עמוס.



בן שהר ודן איינבינדר (צילום מסך מאינסטגרם)




שחקני ליגת העל ביום צילומים

 

Home sweet home #צילומיםלבליינדדיי

A post shared by Dan Einbinder (@daneinbinder) on




10:49: תשע שנים לפרישה של נמני

בדיוק לפני תשע שנים דרך אבי נמני בפעם האחרונה על כר הדשא כשחקן פעיל. אוהדי מכבי תל אביב מתגעגעים?







10:47: שאלוי יאמן במכביה 

סטפן שאלוי ידריך את נבחרת הונגריה בכדורגל אולמות במשחקי המכביה ה-20, שיפתחו באצטדיון טדי ב-6 ביולי. כדורגלן העבר של נבחרת הונגריה ומי שהיה שותף בכיר בשתי זכיות בתואר אליפות ישראל עם בית"ר ירושלים בשנות התשעים, "התחבר" למכבי הונגריה, וכבר הדריך את אותה בטורניר הקטרגל שנערך לפני כשנתיים במשחקי מכבי אירופה בברלין שבגרמניה. שאלוי שימש כאמור לאחר פרישתו כמנהל הטכני של הנבחרת האולימפית של הונגריה, כמנכ"ל ומנהל ספורטיבי במועדונים בליגה הראשונה בארצו.







ניימאר. לא עוזב לשום מקום. צילום: gettyimages
ניימאר. לא עוזב לשום מקום (gettyimages)


10:46: ניימאר לא עוזב את ברצלונה

ניימאר הבהיר בראיון ל"פראנס פוטבול" שהוא לא רוצה לעזוב את ברצלונה: "אני רוצה לשחק עם הטובים ביותר והטוב ביותר כיום זה ליאו מסי.כל מה שאני רוצה זה לשחק עם השחקנים הטובים ביותר בעולם, והטוב ביותר נמצא כאן וקוראים לו ליאו מסי. החלום שלי הוא להפוך לשחקן הטוב ביותר בעולם, אני מאמין שזה יכול לקרות, אבל אני לא ממהר". על העונה המאכזבת של הקבוצה: "עבורי זו עונה נהדרת, אני מרגיש שזו העונה הכי טובה שלי מאז שהגעתי לברצלונה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי