חולמת בגדול: מכבי פתח תקווה מעוניינת בבלם טל בן חיים

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

הבלם הוותיק בן ה-35 מסיים חוזה במכבי תל אביב ומחוזר: "לא נביא שחקנים שלא ישדרגו אותנו". בקבוצה תקפו את עמוס: "הצלנו אותו, אין דרך חזרה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הנעילה שלה בליגת העל מול מכבי חיפה (שבת,20:30, ספורט1) כשניצחון עשוי להעניק למלאבסים את המקום השלישי בטבלה ואת המקום באירופה, ללא קשר לגמר הגביע בין מכבי ת"א לבני יהודה.

בינתיים, בפ"ת מנסים להתעסק בעונה הבאה: מלבד המגן עודד אלקיים, שיחתום בימים הקרובים, אחד השמות הראשונים לחיזוק שעלו בצוות המקצועי הוא בלם מכבי תל אביב, טל בן חיים כחלק ממערך הבלמים לעונה הבאה. בפ"ת טרם פנו לשחקן, ומודעים לעובדה שאם וכאשר, זה יהיה תלוי בעתידו במכבי ת"א, אך ימתינו להתפתחויות. "לא נביא לפה שחקנים שלא ישדרגו אותנו. מכבי פ"ת עשתה קפיצת מדרגה בעונה האחרונה", אמרו במועדון.

בנושא הזרים, למרות שצפה בקלטות רבות של מועמדים, המאמן קובי רפואה עדיין לא התרשם ולא הוגשה הצעה על אף שחקן, כאשר במועדון לא ממהרים, אך מנגד מודעים למצב: "ציפינו שכל ההגנה מלבד אליסון תישאר, אבל עכשיו אנחנו צריכים לבנות קבוצה חדשה. אנחנו חודש וקצת לפני אולי, תחילת המשחקים באירופה וצריך להתחיל להחתים פה שחקנים".

מנגד, בקבוצה יש כעס גדול מאוד על דני עמוס והעובדה שנפגש אמש עם סלובודאן דראפיץ': "הוא הלך לפעילות של המנהלת בנתניה וקיבל אישור, אבל כנראה שהיה לו מהר יותר להגיע משם לבית של דראפיץ'", אמרו במועדון. "הוא לא מעריך את העובדה שבשנה שעברה הוא ירד ליגה עם הפועל עכו, ואנחנו הצלנו אותו", תקפו גורמים.

עמו
דני עמוס, איבד את האמון (אריאל שלום)

כרגע נראה, שאין דרך חזרה לחזרה של השוער, שבשיחות סגורות עם חבריו, הבהיר להם שדווקא הוא זה שפגוע מיחס המועדון. לפיכך, מסתמנת תפנית בעמדת השוער שדווקא צחי גיגי יהיה זה שיחזור לעמוד בין הקורות. בכל אופן, בשבת מול מכבי חיפה, עמוס שנעדר מהמשחק מול מכבי ת"א, עקב העובדה שחש ברע, לא צפוי לפתוח ויוסי גינצבורג צפוי להמשיך בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי