כלקח מקורצקי: הפועל תל אביב תציע למזרחי חוזה לעונה אחת

מאמן ירושלים יוסי מזרחי. נעדר מהמשחק בשל אבל משפחתי
מאמן ירושלים יוסי מזרחי. נעדר מהמשחק בשל אבל משפחתי | צילום: הפייסבוק של הפועל ירושלים

המאמן שהוריד את הקבוצה ליגה, דורש פיצוי כחוק על התרת חוזהו והאחים ניסנוב מעוניינים למנוע שחזור. מזרחי הוותיק יקבל הצעה של כ-30 אלף שקלים עם אופציה. מענק העלייה לליגת העל עומד על 25 אלף דולר

(גודל טקסט)

בעלי הפועל תל אביב איציק ושרון ניסנוב עוסקים בניהול המו"מ למינוי המאמן לעונה הבאה, והכנת רשימת שחקני הרכש. השניים נפגשו אתמול עם יוסי מזרחי לפגישת היכרות אישית ומקצועית עם המאמן הוותיק בן ה–64. 

ביום ראשון צפויה פגישה נוספת בין הניסנובים למזרחי, ואז תוגש לו ההצעה הכספית. המאמן שיוחתם ימונה לעונה אחת בלבד עם אופציה של הפועל ת"א לעונה נוספת, כלקח מהמינוי של מנחם קורצקי הדורש פיצוי כספי על הפסקת עבודתו תחת חוזה חתום.


השכר שהפועל תל אביב תציע למזרחי, או למאמן אחר אם תתקיים אתו פגישה, הוא כ–30 אלף שקל ברוטו לחודש (קורצקי הרוויח 40 אלף שקלים ברוטו לחודש). המועדון יכניס סעיף בו יזכה המאמן למענק עלייה לליגת העל של 25 אלף דולר. יש לציין כי ליוסי מזרחי יש חוזה למשך שנתיים באקדמיה של קבוצת מ.ס. אשדוד.



פדרו גלבאן. יירד ליגה בשביל הפועל?
פדרו גלבאן. יירד ליגה בשביל הפועל?

 

המועמדים הנוספים אשר ממתינים לפגישות הם מרקו בלבול, עמיר תורג'מן, פרדי דוד ואלון חזן. נודע כי חזן, מאמן נבחרת הנוער, העביר מסר לבעלי הקבוצה וציין כי המאמן הראוי להעלות את הקבוצה לליגת העל הוא יוסי מזרחי.

החלוץ הצרפתי של מכבי הרצליה ג'ורדן פושה אמור לטוס לארצו ויחליט שם אם להיענות להצעה של האדומים. חלוץ בני יהודה הארגנטינאי פדרו גלבאן ייפגש עם האחים ניסנוב מיד לאחר גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי