מעלים הילוך: טוני וגיא לוזון ייפגשו, הספרדי עודכן בתכניות

טוני
טוני | AFP

מכבי חיפה מעוניינת לסגור עם המנהל המקצועי בהקדם, וטיוטות חוזה כבר הועברו. בנוסף נחושים בקבוצה להחתים ישראלי בכיר כגון דן איינבינדר או עומר אצילי

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מחכים לסיום העונה שהייתה אחת העונות הכושלות בהיסטוריה של המועדון. המשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה הוא לפרוטוקול בלבד, ובחיפה היו שמחים אפילו לא לשחק. 

האוהדים הירוקים שוב יחרימו את המשחק, והצפי שפחות מ-10000 אוהדים יגיעו לסמי עופר בשבת (20:15, ספורט1). מבחינה מקצועית, מתכנן המאמן גיא לוזון לתת לצעירים את ההזדמנות, בכדי לבחון מי משחקני קבוצת הנוער יוכל להיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה. הבלם גארי קגלמאכר שחוזר מהשעיה צפוי להיות הזר היחיד שיפתח בהרכב. 
 


כעת נראה כי כל הזרים פרט לקגלמאכר יעזבו את הקבוצה בעונה הבאה. הבלם מארק ואליינטה כבר קיבל הודעה כי לא ימשיך בקבוצה, אך לא מתכוון לוותר על פיצוי במידה ולא ימצא קבוצה שתשלם לו שכר דומה לחוזהו אצל הירוקים. במועדון יעשו מאמצים בכדי למצוא קבוצה שתקלוט את הבלם הולמאר אוילפסון ובעיקר שתנסה להתקרב לסכומים של חיפה בכדי למזער את הנזקים הכספיים. 

הקשר אניס אלושי שחוזר אוטומטית לנירנברג שב כבר אתמול לביתו בשל מות אביו. קאמיל ואצק עדיין פצוע וייעדר מחר וסיכויים קלושים שימשיך עונה נוספת. גם החלוץ פיטים אזמי שקיבל הזדמנות בשבוע שעבר בהרכב הראשון מול סכנין, ושוב הפגין יכולת חלשה יעזוב בסיום העונה. 



עומר אצילי. בחיפה נחושים להחתים ישראלי בכיר
עומר אצילי. בחיפה נחושים להחתים ישראלי בכיר

 

מאידך מכבי חיפה מקווה להודיע כבר בשבוע הבא על החתמתם של הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן פלוריאן קליין. בגזרת הישראלים – רוב שחקני הסגל צפויים להמשיך ובחיפה מקווים להחתים ישראלי בכיר אחד לפחות  כמו דן איינבינדר או עומר אצילי. 

בקבוצה מקווים להודיע כבר בשבוע הבא על מינויו של המנהל הספורטיבי החדש, והכוונה לסגור את הפרטים האחרונים מול הספרדי טוני. כפי שפורסם בספורט1, הצדדים כבר העבירו טיוטות חוזה וההודעה הרשמית במידה והמשא ומתן יגיע לסיומו תהיה בשבוע הבא. טוני ישוחח עם המאמן גיא לוזון והשניים אף ייפגשו לפני סיום העונה של הליגה הספרדית השנייה. אגב, טוני כבר קיבל דיווח ראשוני על התוכניות של הירוקים לקראת העונה הבאה.


מכבי פתח תקווה: "מקווים שמכבי תגיע בהרכב חזק ותבוא לנצח כי זה תלוי בה"


במכבי פתח תקווה יערכו מחר את משחקם האחרון בליגת העל לעונת 2016/17, כשיתארחו בסמי עופר אצל מכבי חיפה.


אצל המלאבסים יודעים שניצחון, בנוסף להפסד של בית"ר ירושלים למכבי תל אביב יבטיח להם את המקום השלישי והמקום באירופה מבלי לחכות לגמר גביע המדינה ביום חמישי.


רפואה. רוצים למנוע כאב ראש
קובי רפואה. רוצים למנוע כאב ראש


"אנחנו מקווים שמכבי תגיע בהרכב החזק ותבוא לנצח כי זה בסה"כ תלוי בה" אמרו במועדון. המאמן קובי רפואה יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב מזה שניצח את מכבי תל אביב, כאשר גידי קאניוק יפתח במקומו של ננאד אדאמוביץ'.


"הגענו לשלב הסיום ומבחינתנו נצטרך לעשות את העבודה" אמר המאמן קובי רפואה לקראת המשחק, "מצפה לנו משחק חוץ קשה אנחנו במומנטום טוב ונצטרך להמשיך את זה כדי לנצח. את הסיכומים של כל העונה נעשה אחרי המשחק".


במסגרת החיפושים אחר בלם זר, עוזר המאמן מוראד מגמאדוב יצפה הערב בבלם לוסיאנו קסטן, שחקנה של ברסט. מגמאדוב צפה בשבוע שעבר גם בבלם דוידסון, שחקנה של מאריטימו הפורטוגלית, אך נכון לרגע זה, בקבוצה הוחלט לרדת מצירופו. כפי שפורסם כאן אתמול,  גם שמו של הבלם טל בן חיים עדיין ברשימות של הצוות המקצועי.


הרכבים משוערים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, שי בן דוד, גארי קגלמכר, יהב גרופינקל (סאן מנחם), עמית זנטי, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, איתן וולבלום, גילי ורמוט ומוחמד עוואד.


מכבי פתח תקווה: יוסי גינצבורג, נאור פסר, עומר דנינו, קרלוס קוויאר, אורי מגבו, רומריו פירס, לירוי צעירי, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן ומיחאי רומן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי