הבלם הארגנטינאי עמנואל אוליביירה הוצע לבית"ר ירושלים

עמנואל אוליביירה
עמנואל אוליביירה | טוויטר

השחקן בן ה-27 השייך לקולון עשוי להחליף את חסוס רואדה. מאמצים להחזיר את שלומי אזולאי הקשר במקומו של איינבינדר שיעזוב. מחאת לה פמיליה מחריפה. דילמוני יפתח מול מכבי ת"א (שבת, 20:30)

(גודל טקסט)
בצל ההכנות למשחק מחר (שבת, 20:30) מול מכבי תל אביב שיכריע האם בית"ר ירושלים תסיים במקום השלישי ותהיה במוקדמות הליגה האירופית, בקבוצה מהבירה עובדים במרץ לקראת העונה הבאה.

 

בקבוצה פנו לסוכנו של שלומי אזולאי הקשר (27), אבי נמני, ולשחקן עצמו כדי שיובילו מהלך שבסופו יחזור אזולאי למועדון בו פרץ בליגת העל ב-2014/15. מהמהלך ניתן ללמוד כי בבית"ר בעצם השלימו עם עזיבתו של דן איינבינדר. אזולאי מסיים את עונת ההשאלה בעירוני קריית שמונה עם שבעה שערים ושני בישולים.



 

בנוגע לעמדת הבלם, אחרי עזיבתו של חסוס רואדה, המאמן שרון מימר והצוות שלו מחפשים אלטרנטיבות, כשלקבוצה הוצע הבלם הארגנטינאי עמנואל אוליביירה (27) מקבוצת קולון. מדובר בבלם בגובה 1.80 מ' ששיחק בעבר גם בוולס סארפילד, אלמירנטה בראון וגם בבוקה ג'וניורוס. נציגיו של השחקן בישראל הם הסוכנות P.F.T GROUP .


בנוגע לקהל, למרות הגעתו הצפויה של אלי אוחנה לשמש כנציג הבעלים, חלק מהאוהדים, או ליתר דיוק ארגון 'לה פמיליה', יחזרו למחות כנגד הבעלים אלי טביב. הארגון קורא שלא לעודד מחר לאורך כל המשחק בנתניה בשל בקשת הקבוצה מהמשטרה למנוע הכנסת אביזרי עידוד מאנשי הארגון ושלטי מחאה נגד הבעלים. אחרי חודש הפסקה, בארגון החליטו לחדש את המאבק.




דילמוני יפתח במקום הייסטר המוצהב

באשר למשחק, חן דילמוני יחליף את מרסל הייסטר המוצהב. כזכור, במשחק האחרון מול הפועל באר שבע (1:1) דילמוני החליף את הייסטר לאחר שטעות שלו הובילה לשער של האלופה, ולא מן הנמנע שבכל מקרה שרון מימר היה בוחר לערוך חילוף שכזה ללא קשר לצהובים.

 

הבשורה מבחינת מימר היא חזרתו לסגל של חן עזרא, לראשונה זה שלושה משחקים. עזרא מתאושש מהפציעה בברכו ואם יהיה צורך יוכל מימר להשתמש בו. מי שיפתח שוב בקישור ההתקפי הוא יעקב בריהון, שכבש בשני המחזורים האחרונים. במרכז השדה דן איינבינדר יערוך ככל הנראה את הופעתו האחרונה בקבוצה.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן, דוד קלטינס, אנטואן קונט, דן מורי, חן דילמוני, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, אריק סאבו, עידן ורד, יעקב בריהון, איתי שכטר.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי