יש מכבי, יש חברים: 0:2 לבית"ר ירושלים על הצהובים, צפו בתקציר

ביתר ירושלים
ביתר ירושלים | עדי אבישי

בליץ של 19 דקות שכלל שער של שכטר ובישול לסאבו הספיק לחבורה של מימר מול האדישות של המארחת, שהתעוררה במחצית השנייה אבל בן חיים החמיץ שלושה מצבים קורצים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:2 על מכבי תל אביב והבטיחה לעצמה את המקום השלישי ואת הכרטיס לליגה האירופית. כמה כיף לצהובים שחורים לפגוש העונה בליגה את הצהובים: שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. אם כי בקרב החשוב באמת, בחצי גמר הגביע מכבי תל אביב נגח ארון שוינפלד את בית"ר מהתואר עם 1:2.

שחקניו של שרון מימר לא נזקקו ליותר מ-19 דקות כדי לעלות ליתרון כפול משער ובישול של איתי שכטר ולנצל עד תום את הנרפות, האדישות וההרכב המוזר של ליטו וידיגאל. לא ברור מדוע היה צריך האנגולי לזרוק את ראמון להרכב (כדי שיהיה מה להראות בקלטת שלו לעונה הבאה) כשבמחצית השנייה נאלץ הבלם הברזילאי לתפקד כמגן שמאלי. אבל ראמון בטח לא היה אשם היחידי בתצוגה הנרפית של מכבי תל אביב.

צ
יואב זיו קיבל לפני המשחק תשורה מקפטן מכבי תל אביב, שרן ייני. צילום: אריאל שלום

יעקב בריהון קיבל עוד הזדמנות בהרכב והוכיח כמה כישרון יש לו ועדיין הוא חייב לשפר את הסיומת שלו. עידן ורד היה נמרץ, דוד קלטינס היה בכל מקום והציל שער, אבל מעל כולם זרח שכטר. 14 שערים וחמישה בישולים (אחד ואחד מול מכבי) מדברים בעד עצמם.

דור מיכה נכנס במחצית השנייה והעיר את המארחת, אבל טל בן חיים התעקש להיות אנוכי ומנע מהצהובים לחזור. גם לטל בן חיים הבלם היו משחקים טובים יותר.

ההרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים הבלם, ראמון רומא, אליאל פרץ, גל אלברמן, יוסי בניון, ברק יצחקי, טל בן חיים החלוץ, ארון שוינפלד.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דויד קלטינס, דן מורי, חן דילמוני, קלאודימיר פריירה, דן איינבינדר, אריק סאבו, יעקב בריהון, איתי שכטר, עידן ורד.


מהלך המשחק
דקה 1
הקהל של בית"ר מקלל את דן איינבינדר וגם את אלי טביב.


דקה 12

0:1! לבית"ר – מתפרצת של בית"ר הסתיימה במסירה מדויקת של שכטר לסאבו, שהפעם בניגוד למשחקים רבים העונה פשוט בעט שטוח חד וחלק לרשת.

צ
בריהון קופץ על סאבו. איזה קונצרט. צילום: עדי אבישי


דקה 19
0:2!!! – הצהובים נראים נורא ובריהון את ורד עושים ככל העולה על רוחם באגפים. הכדור הגיע לאיינבינדר שהטיס אותו לקורה ומשם חזר לשכטר. מגיני מכבי רק הסתכלו כשהחלוץ הניף רגל וירה לפינה הקרובה ופנימה. עם מעט עירנות ראיקוביץ' היה הודף את הכדור לקרן.

דקה 38
בן חיים החלוץ סובב כדור משמאל לימין ויצחקי המשחיך בבעיטה שחלפה סמוך למשקוף. מזל טוב מצב מסוכן ראשון לצהובים במשחק.

ל
ראמון יותר כמו בלם חילוש. צילום: עדי אבישי


דקה 48

דור מיכה שהחליף את ברק יצחקי הכניס כדור עומק נהדר לטל בן חיים שניסה לעבור את קליימן וקלטינס ונבלם.

דקה 51
עוד פריצה מסחררת של בן חיים הסתיימה בגלגול הכדור לרשת, קלטינס הגיע משום מקוטם והרחיק מהקו.


דקה 59

איתי שכטר יוצא והקהל הבית"רי מריע. מי היה מאמין שהחלוץ יסיים את העונה עם 14 שערים וחמישה בישולים.

דקה 63
איזה החמצה של בן חיים!!! החלוץ חדר לרחבה, זרק את קלטינס התקדם, בחר לתעתע במורי ואז במקום למסור לפרץ הפנוי בעט ישר לידיים של קליימן.


דקה 70

התקפה מסחררת של בית"ר הסתיימה במסירה של אבישי כהן שהשאירה את חן עזרא חופשי מול ראיקוביץ'.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי