מאור בוזגלו בתפקיד שרה נתניהו: הראיון שסגר את כל הדלתות

בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

התקשורת, האתיקה והשחקן עצמו יצאו מפסידים מהמופע המביך ביום חמישי. וגם: איך מסמל אובידיו הובאן את ההתעצמות של הפועל באר שבע

(גודל טקסט)
זהו זה נגמר, עונת 2017 הסתיימה בדיוק כפי שהעונה שלפניה הסתיימה, האלופה המשיכה להבריק ועשתה זאת בסטייל. שיא הנקודות נשבר, שיא הניצחונות נשבר , רצף המשחקים ללא הפסד בטרנר נשמר ויישבר במשחק הביתי הראשון בעונה הבאה אם הפועל באר שבע לא תפסיד אותו.

 

המספרים אומרים הכל, ב"ש של העונה טובה כמו מכבי ת"א של סוזה, אז הצהובים שלטו בפער אדיר משאר הליגה סיימו עם 84 נקודות, 16 נקודות יותר מב"ש. העונה, האדומים סיימו את העונה בפער של 13 נקודות ממכבי ת"א עם 85 נקודות, מדהים איך התהפכו היוצרות תוך שלוש שנים מהקצה אל הקצה.


 

אמש זכינו להזדמנות די נדירה לראות כמה שחקני נוער של האלופה. אומרים שתזמון זה הכל בחיים. לפני חמש שנים כל אחד מהם יכול היה באמת להאמין שהוא יכול להיות שחקן הרכב בקבוצה הבוגרת. היום זה קשה עד בלתי אפשרי.

 

המחווה לאובדיו הובאן הייתה בהחלט מרשימה, שלוש שנים נפלאות לקשר הרומני באו כנראה לסיומן. הקהל של ב"ש נחצה בדעתו צלגבי הובאן. מצד אחד הלב אומר שהלוואי ויישאר ומצד שני היכולת כבר פחות טובה. הובאן הוא ההוכחה למקום שב"ש מכוונת אליו. הוא ללא ספק יכול לפתוח בהרכב כמעט של כל קבוצה בישראל, אבל הרצון התמידי להתרענן ולהשתדרג מכריע

 

במצב דומה נמצא מיהאי קורהוט. ההונגרי הוא המגן השמאלי הטוב בארץ, אבל ב"ש רוצה קודם כל להמשיך ולשלוט בכדורגל הישראלי וגם לפזול לליגת האלופות ולשם כך היא צריכה שהזרים שלה יהיו שתי דרגות מעל הישראלים. וואקמה, ויטור ואוגו הם כאלה, הובאן, קורהוט, סוארס ולוסיו טובים, אבל לא מספיק טובים. לכן באר שבע תחפש בקרוב גם זרים.




אובידיו הובאן. מראה על ההתעצמות של ב

 

אי אפשר שלא להתייחס לראיון ה"מדהים" של מאור בוזגלו בשלהי השבוע שעבר. בוזגלו הבטיח ראיון בשידור חי בלי פילטרים ובלי עריכות, כך הוא יוכל סוף סוף לומר את אשר על ליבו. הוא רק שכח לציין שהמראיין שנבחר הוא יועץ תקשורת אישי שלו, כך שאובייקטיביות לא הייתה שם בנקודת הפתיחה של הראיון וזה כבר שם את כל הראיון הזה בפרופורציה אחרת.

 

האמת, אחרי שראינו את רעיית ראש הממשלה מייצרת ראיון מוזמן בביתה עם מושיק גלמין ונהנית מיחס אוהד מהמראיין אז אין ספק שגם לבוזגלו מותר. הראיון היה הכל חוץ מראיון עיתונאי, שום שאלה קשה, שום ביקורת על התנהלותו במהלך השנה ואפילו מעט מדי פרגונים על יכולת אדירה בשלבים שונים של העונה.

 

הבטיח ראיון חי ללא עריכה? כל איש טלוויזיה צעיר יספר לכם שזה נראה מוכן מראש, עם סממנים של ראיון מוקלט. כמות הסתירות בדבריו של בוזגלו תוך כדי ראיון העלו סימני שאלה לגבי הפורמט. אבל יש עוד שתי נקודות שחייבים לציין מהראיון הזה, הראשונה לזכותו של בוזגלו, הוא קבע כאן סטנדרטים שלא הכרנו בכדורגל הישראלי – הוא התראיין בעצמו, קבע את השאלות, הכתיב סדר יום ובעצם החליט מה יתפרסם ומה לא.




מאור בוזגלו. מזלזל בהצעה של אלונה ברקת (דני מרון)
מאור בוזגלו. מזלזל בהצעה של אלונה ברקת (דני מרון)


80 אלף צפיות אומרות הכל ואנחנו העיתונאים שהיינו רוצים מאוד להיות שם בראיון ולשאול באמת את מה שמעניין וחשוב לדעת נשארנו קרחים ומכאן ומכאן. אפשר לראות בפורמט הזה איום על כלי התקשורת המיינסטרימים, אבל מצד שני חשוב לזכור, יש מעט מאוד שחקנים בישראל שמעוררים עניין כמו מאור בוזגלו. לא כל שחקן היה גורם לענף שלם לעצור למשך 35 דקות

 

הנקודה השנייה והיותר חשובה, היא התועלת למאור עצמו, ברקת הציעה חוזה, בוזגלו נראה כמי שדי מזלזל בהצעה הזו באותו ראיון ואפילו לא נתן את התייחסותו להצעה. הביקורת על דור אלו שעשה דבר חוקי שמקובל מאוד באירופה הייתה מיותרת, ומה יקרה אם השניים יצטרכו להיפגש באימונים בעונה הבאה?, ההצהרה "אני ומליקסון לא נהיה חברים טובים" בוודאי שלא תורמת לחדר ההלבשה וחוסר היכולת לפתוח דף חדש עם קהל האוהדים שמפולג בקשר ליחס שבוזגלו צריך לקבל ודאי לא עזרה. כל אלה מבהירים היטב איפה כנראה בוזגלו לא ישחק בעונה הבאה.

 

וכן, אמרתי זאת שוב ושוב במשך השנה ואומר זאת שוב גם כאן, האב הוא הבן הוא האב, הרי ראיון מסוג זה נצפה כמה וכמה פעמים אחרי שנערך על ידי הסוכן וכל מקורביו של בוזגלו, לרגע היה נדמה שמדובר באולפן של ארץ נהדרת ותיכף אבא בוזגלו פורץ לאולפן לקול תשואות הקהל

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי