רעננה רוצה לשאול את עוואד ממכבי חיפה, מו"מ עם אדמוביץ'

עוואד
עוואד | ערן לוף

הקבוצה מהשרון שוחחה עם גיא לוזון בניסיון לשאול את החלוץ הצעיר, הירוקים ממתינים למינויו של המנהל המקצועי החדש כדי לקבל החלטה בנושא. הקשר מרקו אדאמוביץ' אמור לחתום בכפוף לבדיקות

(גודל טקסט)
בהפועל רעננה עובדים במרץ על הרכבת סגל הקבוצה לעונה הבאה תחת המאמן החדש דודו אברהם ומתכננים שינויים משמעותיים כשהדגש הוא לבנות חולייה התקפית איכותית אחרי שזו הייתה הצד החלש של הקבוצה העונה.

 

המועמד המוביל של אברהם הוא חלוץ מכבי חיפה מוחמד עוואד. כבר נעשתה פניה אל מאמן הירוקים גיא לוזון בבקשה לשאול את עוואד לעונה אחת כדי שירכוש ניסיון במקום להתייבש על הספסל של הקבוצה מהכרמל. במכבי חיפה ממתינים להגעת המנהל המקצועי החדש כדי לקבל החלטה בנושא ומאמן רעננה מוכן להמתין.


 

המגן השמאלי הזמבי עמנואל אמבולה עשוי להימכר, יובל שפונגין ממכבי תל אביב לא יגיע בשל עלויות כספיות גבוהות ובמקומו כבר מימשה הקבוצה את חוזהו של עדי נמני, אחד השחקנים היקרים במועדון. מוחמד כליבאת, השוהה בחו"ל, קיבל הצעה להמשיך. בנוסף, על הפרק החתמתם של שלושה זרים חדשים בתקופה הקרובה. 


בתוך כך, מרקו אדמוביץ', קשר סרבי ששיחק בליגה הקפריסאית, נמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה ואמור לחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. 
אדמוביץ', 26, שיחק העונה בקרמיוטיסה מהליגה הראשונה בקפריסין וכבש שישה שערי ליגה ב-31 משחקים בעבר שיחק בספרטק סובוטיצה, ראד בלגרד, רדניצ'קי ווז'דובאץ' – כולן מהליגה הבכירה בסרביה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי