קליימן: מגיע לי להיות שוער ראשון, בנבחרת ענו: גלזר יותר טוב

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | דני מרון

שוער בית"ר ירושלים תקף את הזימונים של אלישע לוי: "שום דבר לא יעצור את ההתקדמות שלי". בנבחרת הגיבו: "היכולת של גלזר הרבה יותר טובה משל האחרים"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תצא בשבוע הבא למחנה אימון בסמוך לברלין לקראת המשחקים נגד מולדובה (6.6, ידידות) ואלבניה (11.6 מוקדמות המונדיאל). המאמן הלאומי אלישע לוי זימן אתמול את סגל השחקנים ממנו יורכבו ה-11 שיפתחו מול האלבנים במאבק על המקום השלישי בבית 7.


בוריס קליימן שלא זומן לנבחרת פרסם פוסט זועם בחשבון האינסטגרם: "חשבתי שאכתוב את הפוסט הזה רק בעוד שבועיים ובנוסח קצת שונה ולאחר שאסיים את משחקי הנבחרת אבל כמו שראיתם לא הוזמנתי, שזאת אכזבה אישית מבחינתי, אכזבה כי אני חושב שמגיע לי להיות חלק ויותר מזה מגיע לי לשחק כשוער ראשון של הנבחרת. הגעתי לבית"ר ירושלים אחרי שנה לא פשוטה שעברה על בית"ר (כמעט ירדו ליגה) עונה שלישית שלי בבית"ר וכל שנה מתקדמים, כבר בעונה הראשונה שלי כאן סיימנו עם כרטיס לאירופה ומאז זה סטנדרט קבוע.משנה לשנה יורדים בכמות ספיגות ומגיעים כל שנה לאירופה. שלוש שנים יציבות כשוער ראשון בבית"ר ירושלים הן שלוש שנים לא פשוטות, בלשון המעטה".

 

"אסיים ואומר אני נהנה מכל רגע שעברתי בבית"ר עד עכשיו אם זה במשחקים פחות טובים שחישלו אותי ומשחקים גדולים שחיזקו אותי, כל שנה התחילה טוב ונגמרה עוד יותר טוב לצערי חוץ מהשנה כי הבנאדם הכי קרוב אליי כבר לא ממשיך איתי ובנבחרת אמשיך לקוות שאשחק במשחק הבא. אבל שום דבר לא יעצור את ההתקדמות שלי ואת מי שאני, אמשיך להתאמן יותר חזק כדי שאהיה יותר טוב בבית"ר ירושלים ושלא תהיה שום סיבה כזאת או אחרת שלא להזמין אותי לנבחרת".


 

בנבחרת ענו לביקורות: "כל מי שנמצא היום בסגל נבחר על ידי אלישע לוי והצוות המקצועי אך ורק משיקולים מקצועיים וללא שיקולים זרים. כבר בעבר הובהר כי הנבחרת היא לא מקום לטיפולים והחלמה ורק מי שכשיר יוזמן. כשקני סייף סיפר למנהל הנבחרת על פציעתו הוא קיים שיחה עם אלישע לוי והשחרור היה מתואם. למי שיש תהיות או מחשבות לא טהורות על כוונות לא טהורות של הנבחרת טועה בגדול".

 

עוד עונה הסתיימה לה , פלייאוף אירופה בסנט אטיין , חצי גמר גביע ומקום שלישי . עונה בה שיחקתי 55 משחקים , שחקן/שוער עם הכי הרבה דקות בליגה . עונה בה עשיתי כמה טעויות אבל לצד זה בעיקר משחקים טובים , עונה בה למדתי ,התפתחתי , גדלתי , השתפרתי , והכל בזכות איש אחד שעמד מאחורי הקלעים והיה שם לצידי בכל רגע נתון , לימד, תמך, עזר , נתן גב , גיבה , סבל אותי , שמח איתי , בעצם עבר איתי כל דבר אפשרי בשלוש שנים האלה ואני רוצה להגיד לו תודה ענקית , גיא סולומון , אני מקווה שעוד אזכה להתאמן תחת חסותך , אוהב אותך . אז חשבתי שאכתוב את הפוסט הזה רק בעוד שבועיים ובנוסח קצת שונה ולאחר שאסיים את משחקי הנבחרת אבל כמו שראיתם לא הוזמנתי , שזאת אכזבה אישית מבחינתי , אכזבה כי אני חושב שמגיע לי להיות חלק ויותר מזה מגיע לי לשחק כשוער ראשון של הנבחרת. הגעתי לביתר ירושלים אחרי שנה לא פשוטה שעברה על ביתר (כמעט ירדו ליגה ) עונה שלישית שלי בביתר וכל שנה מתקדמים , כבר בעונה הראשונה שלי כאן סיימנו עם כרטיס לאירופה ומאז זה סטנדרט קבוע . משנה לשנה יורדים בכמות ספיגות ומגיעים כל שנה לאירופה . שלוש שנים יציבות כשוער ראשון בביתר ירושלים הן שלוש שנים לא פשוטות , בלשון המעטה . אסיים ואומר אני נהנה מכל רגע שעברתי בביתר עד עכשיו אם זה במשחקים פחות טובים שחישלו אותי ומשחקים גדולים שחיזקו אותי , כל שנה התחילה טוב ונגמרה עוד יותר טוב לצערי חוץ מהשנה כי הבנאדם הכי קרוב אליי כבר לא ממשיך איתי ובנבחרת אמשיך לקוות שאשחק במשחק הבא . אבל ? שום דבר לא יעצור את ההתקדמות שלי ואת מי שאני , אמשיך להתאמן יותר חזק כדיי שאהיה יותר טוב בביתר ירושלים ושלא תהייה שום סיבה כזאת או אחרת שלא להזמין אותי לנבחרת . רוצה לסיים בתודה ענקית לקהל הענק של ביתר , תמשיכו לתמוך ולעזור לקבוצה ולהגיע להישגים שאנחנו צריכים להגיע . נתראה עונה הבאה

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on


 

הזימון של עומרי גלזר ושל דודו גורש במקומם של בוריס קליימן וגיא חיימוב הפתיע חלק מהפרשנים שחושבים שחיימוב וקליימן הם אלו שצריכים להיות השוערים הבכירים של הנבחרת הלאומית. "גלזר הוא שוער העתיד של הכדורגל הישראלי ואלו צעדיו הראשונים בנבחרת", הסביר אותו גורם. "הוא פרץ בנבחרת ובמכבי חיפה והקדים שוערים אחרים עם היכולת שהפגין. גורש היה השוער הראשון ולא שיחק מול ספרד בגלל צהובים, אז עכשיו הוא חוזר".

 

על הזימון של מנור סולומון, שעדיין לא הגיע לגיל 18, אמרו גורמים בנבחרת: "מנור הוא הדבר הבא וזה הדבר הכי מתבקש ומקצועי להזמין אותו כדי שיעשה את הצעדים הראשונים בנבחרת לצדם של שמות גדולים כמו יוסי בניון, טל בן חיים, נאתכו ואחרים. גם טל בנין, חיים רביבו, אייל ברקוביץ',מלמיליאן ואחרים זומנו בגיל צעיר. מנור ראוי למעמד הזה".


אלישע לוי. הכל מקצועי (ערן לוף)
אלישע לוי. הכל מקצועי (ערן לוף)


"כל מי שנמצא בסגל יש לו סיכוי לשחק. הבלם טל בן חיים בהחלט מועמד להרכב וגם בניון זכה למעקב קפדני שמצדיק את היותו בנבחרת ישראל". גם את אי הזימון של שרן ייני תולים בנבחרת בעניינים מקצועיים בלבד ומסבירים שאלישע מעדיף שחקן שמאלי בעמדת המגן השמאלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי