בני יהודה חגגה זכייה בגביע. אברמוב: אני הקובע וצדקתי

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | צילום: דני מרון

זיקוקים בשמי השכונה, עשרת אלפים חוגגים הגיעו לגן התקווה. גורדנה: "מי האמין שנגיע לזה". אדרי: "קשה לתאר את ההתרגשות"

(גודל טקסט)
חגיגות הזכייה בגביע המדינה של בני יהודה נפתחו הערב (שבת) באירוע המרכזי בגן התקווה שהחל מעט לאחר השעה 21:00 עם כעשרת אלפים אוהדים. כשעה קודם לכן, התאספו כאלף אוהדים סביב המגרש בשכונת התקווה וברחבת "בית דני" הסמוכה למגרש, ועשו את הדרך לכביש הראשי בשכונה בשירה אדירה ובתופים. רוב האוהדים לבושים בכתום. 


רחובות שכונת התקווה נצבעו בכתום ומכוניות האוהדים נוסעות בשיירה ארוכה בלווי צפירות מחרישות אוזניים של הנהגים המאושרים. 
במהלך החגיגות הופיעו הזמרים ליאור נרקיס ואיתי לוי. 



האלפים חוגגים בגן התקווה (אלוני מור) 


סתיו פיניש, שכבש את הפנדל המכריע הגיע לחגיגות ואמר: "התחלנו את העונה לא טוב. מאמנים התחלפו, שחקנים באו והלכו, אבל הגביע כיפר על הכל. אם היו אומרים לי לפני חצי שנה שנשחק באירופה, לא הייתי מאמין. בתחילת העונה ברק אברמוב אמר שהמטרות הן להישאר בליגה ולזכות בגביע ועשינו זאת".


רועי גורדנה הגיע לעמדת הראיונות מחוייך ואמר: "וואוו. שרק לא ייגמר. איזו חוויה ענקית. איזה קהל מדהים. מי האמין שנגיע למעמד הזה. על מסך שהותקן על הבמה שהוקמה בגן, הוקרנו הרגעים הגדולים של הקבוצה במהלך העונה לקול תשואות הקהל. 


פדרו גלבאן ומאור קנדיל הגיעו יחדיו לראיון. קנדיל פתח ואמר: "אין לי מילים. זה משהו ענק. האמת, לא ציפינו לכמות כזאת של קהל. הגביע מגיע להם. הם הפתיעו אותנו בגמר הן בכמות הגדולה של האוהדים והן בדרך העידוד" גלבאן הוסיף: "מיום חמישי אנחנו חוגגים. ישנים שעה פה שעה שם. זה משהו פנטסטי. הרגשה מדהימה. איזה כיף, איזה שמחה".



הגביע, האוהדים והתרנגול (אלוני מור)


איציק עזוז, הקפטן: "עברו יומיים ואני עדיין לא מעכל מה שקרה בגמר. הבאנו גביע לשכונה וזה דבר מדהים. אין מאושר ממני בעולם שהעונה הקשה הזאת נגמרה באון כל כך מתוק. באנו לקחת את הגביע ולא הגענו כדי להוות תפאורה למכבי תל אביב. עצם התואר הנחשק מדהים והוא כל כך מגיע למועדון הזה".


ברק אברמוב, חתן השמחה, לא הפסיק לחייך ואמר: "אני מאושר. אחרי 36 שנה הבאנו גביע לשכונה. מיניתי את כפיר אדרי למאמן בניגוד לכל אלה שלעגו לזה ובסופו של דבר צדקתי. כשאתה הולך עם האמת שלך, אתה שלם עם ההחלטות שלך. שכולם ידברו, את ההחלטות אני מקבל. אני מאושר ממה שעשינו. האמנתי שנזכה בגביע, כבר בתחילת המסע. אנחנו כבר עובדים על העונה הבאה בתקווה שתהיה לא פחות טובה, אפילו טובה יותר".



השחקנים חוגגים על הבמה (אלוני מור)


המאמן כפיר אדרי הנרגש אמר: "קשה לתאר כמה אנחנו מתרגשים. אחרי 36 שנה להביא תואר זה משהו גדול. מגיע לאוהדים תואר ומגיע להם לחגוג". שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי נקראו בזה אחר זה לעלות לבמה והאוהדים הגיבו בתשואות ובקריאות קצובות בשמם של השחקנים.


ראש העיר רון חולדאי עלה לבמה ודיבר על הקשר ההדוק בין העירייה לקבוצה. הקהל הגיב בשריקות בוז צורמות שגרמו לחולדאי לרדת במהירות מהבמה.



טירוף בגן התקווה וברקע – הזיקוקים (אלוני מור)


בני יהודה זכתה ביום חמישי בגביע המדינה אחרי שניצחה 3:4 בפנדלים את מכבי תל אביב. זה היה הגביע הראשון של הקבוצה מזה 36 שנה. סתיו פיניש כבש את הפנדל המכריע ונתן את האות לחגיגות על הדשא ובהמשך הערב ברחובה הראשי של שכונת התקווה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי