"אלברמן יפתור את בעיית חוסר המנהיגות, זה השחקן שהיה חסר לנו"

אלברמן
אלברמן | צילום: עדי אבישי

שביעות רצון במכבי חיפה מהשלמת העסקה עליה פורסם לראשונה בספורט1, הקשר ירוויח כ-300 אלף דולר לעונה. במועדון עדיין לא ויתרו על בוזגלו: "ניקח סיכון עם הפציעה, אם ילך לקראתנו במו"מ הכספי". שדו חתם רשמית

(גודל טקסט)
במכבי חיפה שבעים רצון מהסיכום עם הקשר גל אלברמן שעל המגעים איתו פורסם לראשונה בספורט1. הירוקים רצו להחתים במהלך הקיץ לפחות ישראלי בכיר אחד ואלברמן עונה על כל הציפיות. הקשר, שעוזב את הצהובים לאחר שבע שנים, צפוי להרוויח כ-300 אלף דולרים לעונה ובמועדון מאמינים שזה השחקן שהיה חסר למועדון בשנים האחרונות.

 

"במהלך החודשים האחרונים דיבר גיא לוזון על חוסר איזון ועל חוסר מנהיגות בכל המובנים וגל אמור להיות פיתרון מושלם על כר הדשא ומחוצה לו", אמרו במועדון. הקשר אמור לחתום רשמית על חוזה לאחר שיחזור מחופשה בחו"ל.


  


בנוסף הירוקים רוצים להחתים ישראלי נוסף ועוד מקווים כי יוכלו לחזור למשא ומתן מול עומר אצילי שבשלב זה מעדיף את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע. אם לא, אופציית מאור בוזגלו תחזור לשולחן. לאחרונה נערכו גישושים בין חיפה לבין נציגי בוזגלו כדי להבין טוב יותר מה תהיה תקופת ההיעדרות של השחקן. הירוקים רוצים להציע לשחקן חוזה ארוך טווח עם התניה שהשחקן יחלים לחלוטין מהפציעה. "ניקח את הסיכון עם הפציעה של בוזגלו בתנאי שהוא ילך לקראתנו במשא ומתן הכספי. אין הרבה שחקנים כמו בוזגלו כאשר הוא בריא", אמרו במועדון.

 

בחיפה מעוניינים לסיים את בניית החלק ההגנתי ולאחר שהעסקה עם הבלם אליסון דוס סנטוס סוכמה, מקווים לסגור את התנאים גם מול המגן הימני האוסטרי פלוריאן קליין בו לוזון חושק. אם קליין לא יחתום בימים הקרובים, הקבוצה תרד ממנו ותפנה אופציות חלופיות.




מאור בוזגלו. יחזור ללבוש ירוק? (אודי ציטיאט)
מאור בוזגלו. יחזור ללבוש ירוק? (אודי ציטיאט)


בעמדת המגן השמאלי הנטייה היא להחתים שחקן זר, אך עדיין קיימת אפשרות להחתים את שחקנה של מכבי תל אביב עומרי בן הרוש, שיכול לשחק גם כמגן וגם כבלם. בקבוצה רצו לראות את אבי ריקן בעמדת המגן השמאלי, אבל השחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי ת"א וגם לא רוצה לשחק כמגן.

 

בנוסף, ישנו רצון להתחזק בקשר ההתקפי ובחלוץ. מי שאמור להביא את השניים הוא טוני, שכבר העביר את הרשימות של השחקנים אותם הוא רוצה. "המנהל הספורטיבי טרם חתם, אבל עובד ימים כלילות בכדי לעזור בבניית הקבוצה לעונה הבאה", אמרו במועדון. יחד עם הספרדי יגיעו מספר אנשי צוות ובמקביל מייק פירסט, גוסטבו בוקולי וגיורא אנטמן יתבשרו על עתידם.


ערן שדו חתם באופן רשמי כמאמן הכושר החדש של הקבוצה ויצטרף לפתיחת האימונים. "לאחר תשע שנים במועדון גדול, מועדון שהיה עבורי בית ומשפחה, מועדון בו השכלתי, צמחתי והעצמתי בהיבט המקצועי והאישי. בחרתי באתגר חדש וגדול – מועדון כדורגל מכבי חיפה. תודה גדולה להזדמנות שניתנה לי, אעשה הכל להוכיח את הבחירה כראויה", אמר.

 

שדו (42), החל את דרכו כמאמן כושר לפני כעשרים שנה בקבוצה המקומית של עפולה ובהמשך עבד במועדונים נוספים: הפועל רמת גן, הרצליה, בני יהודה והפועל קרית שמונה. שדו, היה שותף לאליפות ההיסטורית של הקבוצה מהצפון (2011/12). לפני כשנה, מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, החליט לצרפו לצוות המקצועי על מנת לסייע לכחולים לבנים בקמפיין המוקדמות למונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי