חיימוב עקץ, אוהדי באר שבע נגד אלישע לוי

חיימוב
חיימוב | דני מרון

השוער לא שכח לשלוח מסר למאמן הלאומי והמריא לחופשה, האוהדים חלוקים בדעתם על העדפת גורש בסגל הנבחרת

(גודל טקסט)
האם אלישע לוי פתח חשבון עם אוהדי הפועל באר שבע? אוהדי האלופה לא אהבו את התנהלותו של מאמן הנבחרת, אלישע לוי, בנושא זימון השוערים לקראת המשחק נגד אלבניה ולא חסכו ממנו דברי ביקורת. למי ששכח, אלישע אימן את באר שבע לפני ברק בכר ויש הסבורים כי הניח את התשתית לזכייתה של הקבוצה בשתי אליפויות רצופות.


לא מעט אוהדים אדומים כועסים על החלטת המאמן הלאומי לוותר על שירותיו של גיא חיימוב, שוערה הראשון של קבוצתם, ולהעדיף על פניו את מחליפו דודו גורש תוך התעלמות מההיררכיה הקיימת במסגרת מערך השוערים הבאר שבעי. עם זאת ראוי לציין שבהגיעו לנבחרת נהנה גורש מתמיכת הקהל בבירת הנגב, ואיש לא בא אליו בטענות.


הנושא הפך לשיחת היום בבירת הנגב לאחר שחיימוב פרסם באינסטגרם צילום המתעד אותו ואת רעייתו בנתב"ג, תחת הכיתוב "אלישע ויתר? קיבלתי זימון מסינדי; בדרך לארצות הברית. שבוע טוב ומבורך".


כ
חיימוב, פתח חזית? (אודי ציטיאט)


התבטאותו המפתיעה של חיימוב גררה תגובות מהאוהדים. "אלישע ויתר? ההפסד של כולנו, אבל אתה עוד תפצה אותנו כשוער הראשון של הנבחרת", כתב אחד האוהדים. "ההפסד כולו של אלישע ושל מדינת ישראל", נכתב עוד. אוהד אחר קבע: "עדיף ארה"ב על הנבחרת". אוהד אחר דווקא תמך במהלך של אלישע בנימוק: "יותר טוב שחיימוב ינוח לקראת המשחקים של הפועל ב"ש באירופה". והיה גם מישהו שהביע חשש שמא תגובתו הישירה של חיימוב עלולה לפגוע בו בהמשך הקמפיין.


 

אלישע וויתר? קיבלתי זימון מסינדי! בדרך לארצות הברית שבוע טוב ומבורך.. #בשורותטובות

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי