יעקב בוזגלו: "ההצעה של הפועל ב"ש לא עומדת על הפרק"

בוזגלו
בוזגלו | ערן לוף

אביו של מאור, מכוכבי האלופה, נשאל בתכנית הספורט ב-103FM על ההצעה להארכת החוזה: "אין שום בשורה טובה ולכן גם לא הגבנו עליה". וגם: האפשרות שישוב כבר באוקטובר והמו"מ עם מכבי חיפה

(גודל טקסט)
יעקב בוזגלו, אביו של כוכב הפועל באר שבע מאור, משוכנע שבנו ישוב למגרשים מוקדם מהצפוי ולא מן הנמנע כי כבר באוקטובר ישוב לשחק, השאלה הגדולה היא היכן.


בראיון לתכנית הספורט של 103FM הערב (שני), טען בוזגלו האב: "רק מאור יודע מתי הוא יחזור. יש כל מני הערכות של רופאים, קשה לשמוע את הכתבים והפרשנים שכל אחד אומר משהו אחר. אני מכיר את מאור על בוריו ואני מאמין שעד אוקטובר בעזרת השם הוא יהיה כשיר. הוא התחיל היום עם הפיזיותרפיה ואני מאמין שעוד חודש הוא יתחיל לרוץ בקווים ישרים".




האפשרות שיחזור למכבי חיפה: "אנחנו מקבלים פידבקים מאוהדים, אבל אלו לא דברים שאפשר לדבר עליהם כי כמו שאמרתי בעבר – הייתה פנייה וזה נעצר. זה לגיטימי כשמדובר בשחקן שלא יפתח את העונה ואנחנו מודעים לזה. יש כרגע השהייה מסוימת, נעבור גם את זה. זה לגיטימי שהוא לא יהיה בתכניות כרגע".



המו"מ עם הפועל באר שבע: "אנחנו לא ממהרים. יש לו הצעות משלוש הקבוצות הגדולות ואנחנו כרגע לא ממהרים כפי שהקבוצות לא ממהרות. כולם יודעים מי שלוש הקבוצות, אני לא רוצה להגיד מי דיבר איתי", הבהיר כשנשאל אם שוחח עם ג'ורדי קרויף, "דיברו איתי והרבה משלוש הקבוצות. כמו שמאור לא בתכניות של אף קבוצה כיום, גם הן לא בתכניות של מאור. מבלי להיכנס לסכומים, הכי חשוב שמאור יהיה בריא וברוך השם הוא לא רעב ללחם. אני מבטיח לכם שהוא גם לא יהיה רעב".



בוזגלו. "לב"ש יש מחויבות להחזיר את מאור בריא" (דני מרון)


המחויבות של ב"ש למאור
: "לב"ש יש מחויבות ברורה לשקם את מאור, כי כמו שהם קיבלו אותו בריא הם צריכים להחזיר אותו בריא. לגבי ההצעה ומאור אמר את זה גם, הוא קיבל הצעה מב"ש ואם אתם שואלים אותי – ואני אומר בכנות – אין שם בשורה טובה ולכן גם לא הגבנו להצעה. מעבר לזה אנחנו חוזרים ואומרים, אנחנו לא ממהרים לשום מקום ובראש בראשונה השיקום של מאור".

לסיום ענה יעקב בוזגלו לאוהדי ב"ש ששאלו באמצעות מנחי התכנית אם לקשר הוצעו 400 אלף דולר לעונה: "אני לא באמת אענה על שאלה כזאת, אבל אני יכול לומר שהתקבלה הצעה שכרגע לא עומדת על הפרק".






 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי