"בושה שבבני יהודה מעיזים לדבר על המחויבות של גלבאן"

פדרו גלבאן עם כדור חופשי
פדרו גלבאן עם כדור חופשי | צילום: עדי אבישי

מקורבי הקשר שחתם בהפועל ת"א: "אברמוב הגיש הצעה מעליבה ועשה הכל כדי לדחוק את פדרו לפינה. את מה שיש בינו ובין האוהדים הכתומים איש לא יצליח למחוק"

(גודל טקסט)

פדרו גלבאן שחתם אתמול בהפועל תל אביב נדהם יחד עם מקורביו מהאשמות שהפנתה בני יהודה, קבוצתו הקודמת, כלפיו. "יכול להיות שמישהו בבני יהודה נבהל מהחיבור שהיה גלבאן לקהל האוהדים", אמרו הבוקר (רביעי) מקורבים לקשר הארגנטינאי בן ה-32 (באוגוסט), "לחוצפה של האנשים שם אין גבול".

המקורבים גוללו את הסיפור לגבי המגעים בין גלבאן והמועדון מאז נחת בבני יהודה בינואר השנה. "הבעלים ברק אברמוב ונציגו יוסי כהן דחו אותו בלך ושוב. אברמוב אף הבטיח שיפצה את פדרו על כך שוויתר על חוזה בליגה הסינית בסך 600 אלף דולר. הוא אפילו הצהיר על כך בתקשורת ואמר שגלבאן הוא כמו 20 שחקנים, שהוא שינה את הקבוצה, שיבח את האישיות שלו, אבל במקביל דחה שוב ושוב את הפגישה כדי לחתום על חוזה. מזל שאנחנו בעידן שהכול מתועד".

בני יהודה: גלבאן לא היה מחויב למקום שראה בו סמל

על דבריו של המאמן לשעבר ניסן יחזקאל שאברמוב פעל לאי שילובו בהרכב אומרים בסביבת גלבאן: "את מה שפדרו נתן כול השנים לבני יהודה כולם יודעים. את מה שהיה מסוגל לתת לו היה נישאר בבני יהודה, יראו כול החכמים בשנים הקרובות וזה יקרה במקום בו יודעים להעריך אותו. מאז שהגיע לבני יהודה הספיק אברמוב לסלק את גלבאן פעמיים (שוויתר עליו בקיץ שעבר ואילץ את הקשר לחתום באשקלון). זו זכותו של הבעלים, אך יש גבול גם לחוסר הכבוד שאפשר לנהוג באדם. האוהדים של בני יהודה יקרים לגלבאן והוא עצמו יישאר אוהד של בני יהודה, אבל עידן ההשפלות תם עם החתימה בהפועל תל אביב".

עדי אבישי
"גלבאן ויתר על כסף כשחזר מאשקלון וגם על הצעה מסין". צילום: עדי אבישי

המקורבים הוסיפו: "הודעת המועדון היא בושה וחרפה. מסכת של אי אמיתות. זה אחרי שהוא אמרו לכל מי שרצה לשמוע כי 'גלבאן שקרן, אין לו הצעה מהפועל תל אביב והוא יחזור לכאן על ארבע'. אברמוב תמיד חושב שהוא צודק ובדרך הוא פוגע באנשים. כנראה שהוא חושב שזה בסדר, אבל זו כבר בעיה שלו. את מה שיש בין פדרו לאוהדים של בני יהודה שום כסף בעולם לא יקנה. לא של אברמוב ולא של אף אחד אחר. בושה שהם מעזים לדבר על המחויבות של גלבאן, אחרי שהוא הסכים לקצץ בשכר שקיבל באשקלון כדי לחזור לשכונה. גם הפעם קיבל הצעה כספית מעליבה רק כדי שיסרב. גם כשאוהדים הציעו לעזור כדי לשפר את ההצעה, בבני יהודה לא הרימו וחיכו שיידחק לפינה ויחזור לקבוצה מושפל. אבל זה לא קרה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי