שחקני מכבי ת"א ביקשו מאלברמן להישאר ונענו בשלילה

אלברמן ושני הבן חיים
אלברמן ושני הבן חיים | צילום: דני מרון

לאחר שסיכם את תנאיו לשנתיים במכבי חיפה, מהלך עליו פורסם לראשונה בספורט1, שוחח השחקן עם חבריו והבהיר להם כי מבחינתו המעבר סופי. בקריית שלום ממתינים לפגישה בין קרויף לגולדהאר

(גודל טקסט)
הפרסומים בספרד על מועמדותו של ג'ורדי קרויף להצטרף לברצלונה כעוזרו של המנהל המקצועי רוברט פרננדס, הגיעו לראשי מכבי תל אביב וכמובן שגם לאוזניו של בעלי המועדון מיץ' גולדהאר וליד ימינו ג'ק אנגלידיס.


.@JordiCruyff has got a decision to make. Barcelona want him as part of the Football Department. Does he go? Stay at Maccabi? Wait for EPL? pic.twitter.com/s0WtZ9cB1N

— Guillem Balague (@GuillemBalague) May 31, 2017


בקריית שלום ממתינים לפגישה הקרובה בין הבעלים למנג'ר כדי שאי הוודאות הנוכחי יגמר והדברים במכבי תל אביב יתחילו לשוב להתנהלות הרגילה, ככל הנראה תחת שינויים גדולים במבנה הניהולי-מקצועי ובסגל השחקנים. בסביבת מכבי תל אביב אומרים כי עד לפגישה בין קרויף לגולדהאר דברים לא ייצאו החוצה, בעיקר מפני שטרם התקבלו החלטות. "בברצלונה, כמו במכבי ת"א, דברים לא יוצאים סתם ויש יד מכוונת. הכול פתוח להפתעות ובימים הקרובים כולם ידעו מה באשר לעתידם של ג'ורדי קרויף, ליטו וידיגאל ושל השחקנים".



אוהדי מכבי תל אביב ששלחו בימים האחרונים הודעות לג'ורדי קרויף ושאלו בדאגה על עתידו, נענו מההולנדי שנמצא בימים אלו בפאריס בהודעות "למה אתם שואלים אותי, תשאלו את מיץ'". במכבי תל אביב טוענים כי אי הוודאות הוא זמני וכי מיץ' גולדהאר נערך והכל מוכן גם מבחינת שינויים בסגל של זרים וישראלים.



קרויף. הגיע היום לפאריס, גולדהאר יצטרף? (עדי אבישי)


הלילה (בחצות) מסתיימים באופן רשמי חוזיהם של הבלם טל בן חיים, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, יובל שפונגין, יוסי בניון, ברק יצחקי ורובן מיקאל המושאל. במכבי תל אביב לא שוחחו עד עכשיו עם החלוץ טל בן חיים שיכול לממש את סעיף היציאה שלו תמורת 2.9 מיליון יורו, כאשר ידוע שבמשחק גמר גביע המדינה צפו בו נציגים של קלאב ברוז' ומועדון נוסף. נכון להערב, מלבד גל אלברמן שום שחקן מאלו אשר גמרו חוזה לא הודיעו כי הם עוברים למועדון אחר. לספורט1 נודע שמספר שחקנים במכבי תל אביב אשר ניסו לשכנע את גל אלברמן להישאר, הבינו כי המהלך מבחינתו בלתי הפיך וכי הוא סגור במכבי חיפה.


במכבי תל אביב יחליטו בקרוב על תאריך חדש של מחנה האימונים באוסטריה. הקבוצה תפתח את האימונים בעוד כשבועיים ומספר שחקנים, בהם אלו מנבחרת ישראל, יזכו למספר ימי מנוחה נוספים. לסגל ישובו יונתן כהן, דור פרץ ושון גולדברג וכן יצטרף מתן בלטקסה שנרכש במהלך העונה מהפועל פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי