אנטמן סיים את דרכו במכבי חיפה, ניר דוידוביץ' יחליפו?

שחר ולוזון
שחר ולוזון | דני מרון

מאמן השוערים עוזב, שוער העבר עשוי להחליפו. עומרי בן הרוש קיבל הצעה ועתיד לגרום לשחרורו של סאן מנחם. קליין מעדיף הצעות אחרות

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תפתח את אימוניה בסוף החודש, אבל מנסה לגבש סגל על מנת להגיע כמה שיותר מוכנה לעונה הבאה. מיד בתום העונה הצהיר המאמן גיא לוזון שהקבוצה תחתים בין שלושה לחמישה שחקנים, אך בשלב זה, היחיד שחתם הוא הבלם אליסון דוס סנטוס.


במקביל, הדרמה סביב עובדי המועדון במכבי חיפה נמשכת. מאמן השוערים גיורא אנטמן סיים את דרכו במועדון. אנטמן נפגש הבוקר עם המנכ"ל אסף בן דב שהודיע לו על סיום דרכו. הנשיא יענקל'ה שחר אמר על אנטמן: "גיורא הוא מבכירי מאמני השוערים בישראל. המועדון עובר רענון ושינויים בצוות המקצועי. תמיד תהיה לנו פינה חמה לגיורא ודלתנו פתוחה תמיד". אנטמן עבד במועדון מאז פרישתו למעט עונה אחת. 


במועדון הסבירו כי אכן הירוקים החליטו לזעזע מספר עמדות ואחת מהן היא עמדת השוערים למרות שאנטמן הצליח לקדם את יכולתם של שני השוערים אוהד לויטה ועומרי גלזר שהיה בין נקודות האור הבודדות העונה. טרם ברור מי יחליף את אנטמן ובין המועמדים נמצאים שוער העבר ניר דוידוביץ' ששימש בעונה האחרונה כמאמן השוערים של מחלקת הנוער ואופציה נוספת היא מאמן שוערים שיגיע עם המנהל הספורטיבי טוני מוניוס.


ב
בן הרוש, ילבש ירוק? (דני מרון)


אנטמן מסר לאתר הרשמי: "חוויתי עשרות משחקים מרגשים שיזכרו לעד בדפי ההיסטוריה של המועדון וישארו חקוקים בליבי לעולם. היום אני זוקף קומה ומסתכל בגאווה על מפעל החיים האדיר שהקמתי בשתי ידיי וכפפותיי, עשרות שנות עבודה שהפכו לפס ייצור של שוערים שהגיעו אלי בתחילת הדרך והפכו לאגדות בין הקורות. ודי אם נזכיר את דודו אוואט, ניר דוידוביץ' ולדעתי הדובדבן שבקצפת יהיה עומרי גלזר שבהחלטה אמיצה בשנה האחרונה בחרתי לעלות אותו לקדמת הבמה.



"אני חדור אמונה ומוטיבציה להמשיך במפעל החיים הייחודי שיצרתי בהצלחה חסרת תקדים ואין לי ספק שבזכות הידע והנסיון המקצועי והטכנולוגי שרכשתי עוד תשמעו על שוערים רבים ומיוחדים שיצאו מבית היוצר שלי.


"אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי לאורך עשרות שנים במועדון האדיר הזה. ההנהלה, השחקנים ושוערי היקרים שעד היום אני קשור אליהם בנימי נפשי וכמובן לקהל המיוחד שתמך בי בכל פעם שעליתי לחימום בקרית אליעזר כשוער צעיר, וממשיך במסורת הזו עד היום, תמיד תשארו בליבי. אני נפרד בסיפוק, בגאווה גדולה ובקריאת: ירוק עולה".


בגזרת השחקנים הירוקים סיכמו עם הקשר גל אלברמן שאמור לחתום בתחילת השבוע הבא לאחר שיחזור מחופשה פרטית. בחיפה ציפו להחתים גם את המגן האוסטרי פלוריאן קליין ואף הציעו לו כ-350 אלף יורו לעונה, אך האוסטרי מעוניין בהצעה כספית גבוהה יותר. לאחרונה החליטו בחיפה להתחיל ולבדוק אופציות נוספות לעמדה זו והמנהל הספורטיבי המיועד טוני אף העביר מספר מועמדים. בחיפה הסבירו כי אם קליין לא יסכים להצעה כספית בימים הקרובים ויימצא מועמד ראוי שיתאים גם מקצועית וגם כלכלית, במועדון יחתימו מגן אחר. 



גם בעמדת המגן השמאלי מחפשים בחיפה שחקן זר בנוסף למגן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש שקיבל הצעה רשמית וישמש בעיקר כמחליף בעמדת המגן והן בעמדת הבלם. החתמתו של בן הרוש תביא ככל הנראה לסיום דרכו של סאן מנחם שמבוקש בבני יהודה ובמכבי נתניה.


סאן מנחם
מנחם, בדרך ליעד אחר (ערן לוף)


בחיפה הסבירו כי אם העסקה מול בן הרוש לא תצא לפועל, בחיפה ינסו שוב לבדוק את אופציית אדי גוטליב שקיבל הצעה רשמית לחתום באופה הרוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי