ראלי חתם באשקלון, נעים: השוק לא רווי שחקנים

ראלי
ראלי | aaaaaa

המאמן חשף כי מגן בית"ר סגר בקבוצתו בדומה לגבאי: "נביא מחליף טוב למנגה, האופציה על איבנצ'יץ' מומשה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון מתכוננת לעונה הבאה ומקווה להימנע ממאבקי הישרדות בדומה לעונה האחרונה. הקבוצה החלה בניסיונות החיזוק והודיעה על צירופו של מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, עוז ראלי בן ה-30 שחתם לעונה אחת: "שמח ומתרגש להגיע למשפחת הפועל אשקלון. תודה על ההזדמנות שניתנה לי, אני מקווה לתרום את חלקי על הצד הטוב ביותר ולהגיע להישגים עם הקבוצה", אמר. כמו כן, הקבוצה סיכמה את תנאיהם של אבי מלכה ומושיקו לוגסי לעונה הבאה.

קודם לכן, המאמן יובל נעים חשף בתוכנית הספורט של 103FM כי קבוצתו סגרה עם עוז ראלי: "החתמנו גם את אלעד גבאי ועוז ראלי. השוק בארץ לא רווי בשחקנים. בינתיים, איינוגבה, יובאנוביץ' ואורמוש הוחתמו. על החלוץ הזר, יוסיפ איבנצ'יץ' מימשנו את האופציה".

הרכש: "דויד מנגה חתם באזרביג'אן. הוא שחקן טוב שקיבל הצעה כפולה מזו שהייתה לו מאשקלון, אנחנו לא יכולים לבוא בטענות ולא להשוות את ההצעה שהייתה לו. נביא שחקן יותר טוב ממנו. עם לינגאנה יש לנו קצת בעיות כרגע".

המשך דרכו של רודי חדד: "ישבנו עם הסוכן שלו, לא צריכה להיות בעיה מיוחדת, אני מקווה מאוד שזה יסתדר כבר בקרוב".


איבנצ'יץ', יישאר באשקלון (דני מרון)

מטרות: "שנצהיר על פלייאוף עליון? אנחנו רוצים לראות איך תהיה הקבוצה. המטרה שהקבוצה תהיה טובה יותר מבעונה שעברה. אנחנו מחפשים שחקנים טובים וההנהלה מראה נכונות. מעבר לגבאי, כמו שאמרתי, החתמנו גם את עוז ראלי. אני מקווה שנביא שני זרים שאנחנו רוצים. המטרה היא להראות טוב מתחילת הליגה ולא רק מחודש ינואר".

מאבקי התחתית שוב: "אם לא ירדנו השנה אז גם בעונה הבאה לא. אני מקווה שנצליח לפזול למרכז הטבלה. יש הרבה מאוד שחקנים שאנחנו רוצים אבל זה לא ביכולות הכספיות שלנו. אנחנו יכולים להביא שחקנים שלא עשו יותר מידי בשנה שעברה ואני מאמין שאצלי הם כן יעשו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי