בבני סכנין נוטים למנות מאמן זר, חלאיילה חתם לעונה נוספת

חאלד חלאיילה
חאלד חלאיילה | צילום: אסף קליגר

עבאס סואן טס לברזיל ונפגש עם מועמדים לתפקיד המאמן, שחקנים ואנשי צוות מקצועי, עשוי לשמש כעוזר. השחקן הוותיק יסגור עונה 19 במועדון

(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין נוטים למנות מאמן זר שיחליף את יוסי אבוקסיס שעזב את הקבוצה לטובת בני יהודה. במועדון החליטו לחפש מועמדים בכירים מברזיל ושחקן העבר של המועדון עבאס סואן, אף סייר בשבוע שעבר במדינה ונפגש עם מספר אנשי מקצוע שהומלצו לתפקיד המאמן ואף בחן מספר שחקנים שמועמדים להצטרף לקראת העונה הבאה.

במועדון סיפרו כי הנטייה למנות מאמן בימים הקרובים כאשר גורמים אחרים במועדון עדיין תומכים במאמן ישראלי לתפקיד כמו בני בן זקן, עמיר תורג'מן ואייל לחמן. אגב, במידה וימונה מאמן זר, במועדון מתכוונים למנות עוזר מאמן מהמגזר ולא מן הנמנע כי תיעשה פנייה לסואן.

"המועמד העיקרי הוא מועמד מאמן זר אבל טרם התקבלה תשובה סופית בנושא" אמרו במועדון. ללא קשר למאמן, בהנהלת המועדון הודיעו היום על המשך דרכו של השחקן חאלד חלאיילה. השחקן שיסגור את העונה ה-18 במועדון נשמע מרוצה ואמר: "אני שמח להמשיך בבית שלי. סגרנו תוך מספר דקות ולא היה לי ספק שאני רוצה להיות כאן".


חלאיילה. לא חושב על פרישה (אסף קליגר)

בנוסף, נשאל חלאיילה אם הוצע לו תפקיד מקצועי במועדון לאחר הפרישה וענה: "כל עוד הגוף שלי יאפשר לי, אשמח לשחק. בינתיים אני מרגיש מצוין וכלל לא חושב על הפרישה, כך שהדבר הזה לא עלה בשיחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי