מעומר לעומרי? הפועל באר שבע שוב מחזרת אחרי אלטמן

אלטמן
אלטמן | דני מרון

חלוץ הפועל תל אביב שהיה מועמד בינואר להצטרף לאלופה, עשוי להגיע בכפוף לסעיף השחרור הנמוך. עזיבת ג'ורדי תגרום לשינוי אצל אצילי?

(גודל טקסט)

מעומר לעומרי? הפועל באר שבע מתקשה למצוא מחליף ראוי למאור בוזגלו, וחיפושיה אחר מועמד מתאים מתארכים גם על רקע המסרים המאכזבים שהגיעו מכיוונו של עומר אצילי. 

האלופה לקחה צעד אחד לאחור בכל הקשור לקשר גרנאדה, לאחר שהבינה שכרגע הנטייה של היא למכבי תל אביב. "המשחק הזה לא מתאים לנו", אמרו אצל האלופה. עם זאת, אין להוציא מכלל אפשרות שעזיבה אפשרית של ג'ורדי קרויף או לחלופין מינוי מאמן אחר שאינו ההולנדי יטרפו את קלפיו של אצילי שנותן עדיפות למכבי לעומת ההצעות האחרות.

 
 



בטרנר לא שוקטים על השמרים ובינתיים עלתה מחדש מועמדותו של עומרי אלטמן. חלוצה של הפועל תל אביב בעונה החולפת היה על הכוונת של באר שבע חלון ההעברות של ינואר האחרון, אבל לא הצליח להשתחרר בזמנו. אלטמן מחזיק גם בהצעה ממכבי חיפה, כאשר סעיף השחרור הנמוך שלו יחסית בסך 150 אלף יורו מהפועל תל אביב מעניק לו יתרון בהיבט הכלכלי של העסקה.



ישתדרג לאלופה? אלטמן (ערן לוף)


אלטמן היה מהכוכבים הבולטים של הפועל תל אביב בעונה החולפת וחרף העובדה שירדה לליגה הלאומית כבש שבעה שערים בהם שער ב-1:1 מול האלופה בטרנר. בסביבתו של השחקן אישרו שישנה התעניינות מצד האלופה, כמו גם ממכבי חיפה ומקבוצה נוספת. יחד עם זאת, הדגישו שהמגעים עדיין לא נמצאים בשלב מתקדם. 


אובידיו הובאן עזב את ישראל וחתם לשנתיים ב-CFR קלוז', כפי שפורסם בספורט1. הוא ירוויח 180 אלף יורו לעונה. הקשר הרומני בן ה-33, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל באר שבע, יוצג ביום שישי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי