בית"ר ירושלים גיששה שוב אצל אלטמן, שפונגין עדיין על הפרק

עומרי אלטמן. גם מכבי חיפה התעניינה בו
עומרי אלטמן. גם מכבי חיפה התעניינה בו | צילום: דני מרון

הקבוצה מהבירה לא ויתרה על הקשר שקרוב לסגירה במכבי חיפה, קרויף ואוחנה יפגשו וידונו גם בנושא המגן בנוסף לסוגית שלומי אזולאי

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים ממשיכה לחפש חיזוק. בקבוצה התעניינו בנושא הגעתו של הקשר עומרי אלטמן, אף על פי שנראה כי הוא קרוב מאוד לסגירה במכבי חיפה. בסביבת המועדון מבינים שהקבוצה עומדת בפני עונה ארוכה, ולכן לא נרתעים מריבוי הקשרים ההתקפיים. אם יחליטו בקבוצה בכל זאת לדלל את מצבת השחקנים בעמדה, הפועל אשקלון מעוניינת להביא בהשאלה את הקשר אבישי כהן. 

בנוגע לעמדת המגן הימני, בקבוצה לא הרימו ידיים לגבי יובל שפונגין, אף על פי שמכבי תל אביב האריכה עמו את ההתקשרות. נציג הבעלים אלי אוחנה צפוי להיפגש עם ג'ורדי קרויף בשבוע הבא כדי לדון עמו בנושא, כשאם יגיעו להסכמה בנושא יגיע המגן בן ה-30 בהשאלה לשנה. כמו כן, השניים ידונו גם באפשרות להשלמת עסקת העברתו של הקשר שלומי אזולאי.

יובל שפונגין (דני מרון)
יובל שפונגין (דני מרון)

בנושא החלוץ אלי אלבז, השחקן יילך ככל הנראה לוועדה למעמד שחקן בסופו של דבר שתיקבע את מחירו, אף על פי שהבעלים יואב כץ ואלי טביב כבר כמעט סגרו ביניהם לגמרי את הנושא. הקבוצה ערכה היום (חמישי) את האימון השני שלה העונה, כשמי שעושה רושם טוב הוא אמיר עגייב, שנראה כי הותיר את הפציעה בקרסול לגמרי מאחוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי