וויליאם סוארס צפוי להמשיך בהפועל באר שבע

וויליאם סוארס. חוזר
וויליאם סוארס. חוזר | צילום: אודי ציטיאט

האלופה שוקלת להשאיר את הברזילאי בן ה-32. סוכנו של לוסיו מחפש קבוצה חדשה, הקבוצה תצרף חלוץ זר במקומו. אלו, ביטון וחלאילה יגיעו לפתיחת האימונים ביום שלישי

(גודל טקסט)
האלופה נוטה להשאיר את הבלם הברזילאי וויליאם סוארס גם בעונה הבאה. בזיכרונם של ראשי הקבוצה עדיין טרי מקרה הפציעה של מיגל ויטור שהשביתה אותו כארבעה חודשים והותירה את החלק האחורי חסר. בשורות האלופה זוכרים היטב גם את מקרה איתן טיבי שנפצע בנבחרת ונעדר ממשחקיה של מכבי תל אביב למשך תקופה ארוכה.

 

הברזילאי בן ה-32 היה שותף פעיל בהשגת האליפות הראשונה של באר שבע מבין השתיים האחרונות, והציג יכולת גבוהה בשלב המוקדמות לליגת האלופות לפני כשנה. בסיבוב המוקדמות השני הצטיין סוארס במשחק החוץ מול שריף טירספול (0:0) והגיע לשיאו בהמשך הקמפיין בפיראוס מול אולימפיאקוס – משחק שהסתיים גם כן בתיקו מאופס. סטנדרד ליאז' הייתה תחנתו הבאה של הברזילאי, ממנה השתחרר בגלל קשיי התאקלמות. בינואר האחרון הוא חזר לקדנציה שנייה בטרנר והוחתם לעונה וחצי.


 

פינוי משבצת של זר הוא הכרחי לקראת צירופו של חלוץ זר וההתלבטויות בעיצומן. לאחר גריעתו של אובידיו הובאן, שחתם בקלוז' מהליגה הראשונה ברומניה, חתומים בבאר שבע שישה זרים, כולל לוסיו מרינאו, החלוץ הברזילאי שסיים חצי עונת השאלה במ.ס. אשדוד בתקופה הקצרה שבה הוזנק מהספסל הבאר שבעי הספיק לוסיו לכבוש חמישה שערים (מתוכם שני שערים במפעלים האירופיים), ולבשל עוד שלושה. לוסיו נמצא בחופשת מולדת וסוכן שחקנים מברזיל מנסה לשדך לו קבוצה חדשה.

 

האלופה תפתח ביום שלישי את הכנותיה לקראת העונה הבאה. מאימון הפתיחה שוחררו שחקני הנבחרת והכדורגלנים הזרים שיהיו בחופש עד תחילת מחנה האימונים בפולין בעוד כשבועיים. האימון הקרוב יאפשר לאוהדים לערוך היכרות ראשונה עם שחקני הרכש החדשים – אורן ביטון ודור אלו, שנמצא לקראת סיומו של תהליך השיקום לאחר שנותח בברכו. הפתיחה הרשמית של האימונים תידחה עד לאחר חזרת הקבוצה מפולין, ותשולב במסיבת עיתונאים שבה יוצגו שחקני הרכש החדשים.


לוסיו וברדה. הברזילאי לא יישאר (דני מרון)
לוסיו וברדה. הברזילאי לא יישאר (דני מרון)


לאימון הפתיחה שיתקיים באצטדיון וסרמיל זומנו חלק מהמושאלים, ביניהם עמית ביטון ועמראן אלקרינאווי. אמיר חלאילה, שסיים חצי עונת השאלה בהפועל רמת גן, נדרש אף הוא להתייצב בווסרמיל בשבוע הבא. כפי שפורסם בספורט1 חלאילה שקל להחרים את פתיחת האימונים עד לסגירת הקצוות מול קבוצתו הקודמת, בני סכנין, שהגישה נגדו תביעה כספית. לאור ההתקדמות שחלה בנושא צפוי השחקן להצטרף לחבריו החדשים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי