רק רשת: רונאלדו ובנו עם תסרוקת זהה, דלפו המדים של מכבי ת"א

כריסטיאנו רונאלדו ובנו
כריסטיאנו רונאלדו ובנו | צילום: אינסטגרם

CR7 ובנו חולקים תספורת דומה, חולצת הבית של הצהובים דלפה לרשת. וגם: האם הכוכב השבדי יגיע לזניט?

(גודל טקסט)

20:30: כריסטיאנו רונאלדו ובנו הסתפרו ביחד
כוכב ריאל מדריד שלא מזמן התחדש בתסרוקת קצרה, חולק אותה כעת עם בנו כריסטיאנו ג'וניור אשר הסתפר בצורה דומה להפליא.  

 

❤️️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on




15:06: טוני קרוס גייס מעל חצי מיליון יורו לצדקה
קשרה של ריאל מדריד מכר פריטים אישיים שלו בסך 642,041.11 יורו, לקרן צדקה בבעלותו. בין הפרטים קרוס מכר את חולצתו הסגולה מגמר ליגת האלופות בקארדיף.

Danke an alle, die diesen unvergesslichen Abend und das tolle Spendenergebnis möglich gemacht haben! Ich werde diesen Abend nie vergessen! pic.twitter.com/YMPlP0F8FW

— Toni Kroos (@ToniKroos) June 10, 2017

14:59: מדי מכבי ת"א החדשים דלפו לרשת
עושה רושם שהחולצה הצהובה החדשה של סגנית אלופת ישראל נמצאת ברשת. החולצה החדשה תושק ביום שלישי הקרוב רשמית על ידי המועדון. השגנו בשבילכם את המדים החדשים.

החולצה החדשה של מכבי ת

13:42: WWE יוצרים מהומה בפסטיבל רוק באנגליה
אלוף בריטניה של ליגת ההיאבקות הפופולארית, פיט דאן, תקף אמש (שבת) את יריבו מארק אנדרוז במהלך הופעה בפסטיבל הרוק "DOWNLOAD" באנגליה. אנדרוז ניגן עם להקתו  לפני הקרב מול האלוף, שהפתיע את יריבו מאחור במהלך ההופעה. אנדרוז לא נשאר חייב, והגיב בסלטה מדהימה מהבמה על דאן, שעמד ליד הקהל.

BREAKING NEWS: @PeteDunneYxB attacks @MandrewsJunior at #DL2017! These two meet tonight for the #UKChampionship at 7:30pm!#NXTDownloadpic.twitter.com/WhemIjyabY

— WWE NXT (@WWENXT) June 10, 2017
12:30: נחשף היעד הבא של זלאטן איברהימוביץ'? 
זניט סט. פטרסבורג הגיעה לסיכום עם זלאטן איברהימוביץ'? תמונה שלכאורה פורסמה על ידי החשבון של המועדון הרוסי ומיד נמחקה בישרה על צירופו של הענק השבדי ויצרה מהומה ברוסיה. מאמנה החדש של זניט הוא רוברטו מנצ'יני, שלאחרונה אף החל לעקוב אחרי זלאטן בטוויטר והם כידוע מכירים מזמנם המשותף באינטר. פוטושופ או לא? החליטו בעצמכם.





11:30: מכבי ראשון לציון צירפה את בר מסורי
מכבי ראשון לציון בכדוריד הודיעה על החתמתו לעונה הקרובה של מסר מסורי, שחקן האגודה שגדל במועדון: "אני נרגש לחזור למועדון שבו גדלתי ומודה לראול וסער על האמון שנתנו בי", אמר.



(צילום: באדיבות דוברות המועדון)


10:07: אגדה מגיעה לישראל

נבחרת ארגנטינה בכדוריד הפכה בעשור האחרון לחברה קבועה בצמרת העולמית, הרבה בזכות איש אחד – אדוארדו "אל דאדי" גאז'ארדו, בן ה-48. המאמן הלאומי בעשור האחרון, שהוא גם האחד שהוביל את ארגנטינה לראשונה, ופעמיים, להעפלה למשחקים האולימפיים בריו 2016 ובלונדון 2012 (בשתי האולימפיאדות ארגנטינה סיימה במקום ה-10). כעת, עם רזומה מרשים – הוא יגיע לארץ בתחילת החודש הבא, וידריך את נבחרת ארגנטינה בטורניר הכדוריד במכביה ה-20. 


אדוארדו גז'ארדו (gettyimages)
אדוארדו גז'ארדו (gettyimages)


10:06: בן חיים נפרד ממיקונוס

רגע לפני שהוא חוזר לארץ, טל בן חיים החלוץ העלה תמונה אחת אחרונה ממיקונוס. איפה הוא ישחק בעונה הקרובה?

 

A post shared by Tal Ben-Chaim ⚽ (@talbenchaim11) on



10:05: אוגו נופה מסגל ניגריה

כמה הוא חלם, כמה הוא ציפה, אבל ג'ון אוגו לא היה אמש (שבת) בסגל נבחרת ניגריה במשחק מול דרום אפריקה. זו הסיבה להפסד של ה'סופר איגלס' (2:0)?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי