פרסום ראשון: רשאר סומא חתם לעונה במכבי פתח תקווה

סומא
סומא | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקשר הגינאי, שעלה עם אמיין לליגה הבכירה בצרפת, יהיה הרכש הרביעי של קובי רפואה. הקבוצה תצא למחנה אימונים באוסטריה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה החתימה שחקן רכש רביעי העונה. מדובר בקשר הגינאי רשאר סומא (30), ששיחק בעונה שעברה באמיין ועלה איתה לליגה הבכירה בצרפת. סומא רשם אשתקד 35 הופעות ליגה, כבש שלושה שערים וספג 12 כרטיסים צהובים. הוא יצטרף לעודד אלקיים, יובל אבידור ויובל שבתאי שחתמו בקבוצה. סומא עבר בדיקות רפואיות בהצלחה וחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

סומא שיחק כל חייו בליגה הצרפתית למעט עונה אחת במונס הבלגית. הוא הגיע בגיל 16 למחלקת הנוער של ראן ובהמשך עבר לגנגאן, במדיה החל את הקריירה הבוגרת. הוא שיחק עם הקבוצה בגצר הגביע ב-2009 ובהמשך עבר בברסט, אנז'ה ואמיין איתה עשה היסטוריה. הוא שיתף בעבר פעולה עם עדן בן בסט בברסט ויובל שפונגין במונס.

סומא, שרשם שתי הופעות במדי נבחרת גינאה, יצטרף לרומאריו פירס, שהוא למעשה הזר היחיד שימשיך במועדון עונה נוספת. בפ"ת אין כוונה כרגע לצרף ישראלים נוספים, מלבד אולי שוער שני נוסף שיתחרה עם צחי גיגי, כאשר עיקר בניית סיום הסגל תתמקד בהבאת שני בלמים וחלוץ.


סומא בפעולה במדי אמיין (gettyimages)

בנושא אחר, בקבוצה תיאמו מחנה אימונים אליו תצא הקבוצה ב-14.7 וייערך בדומה לשנה שעברה בוניגזל באוסטריה. פתח תקווה תפגוש קבוצה טורקית ובנוסף קבוצה סרבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי