פרסום ראשון: מילאן סמיליאניץ' על סף סיכום באשקלון

סמיליאניץ'
סמיליאניץ' | אסף קליגר

הסרבי ששיחק בנתניה אשתקד צפוי להחליף את לינגאנה, גם אנתוני וארן קרוב לסיכום במועדון. מוריס ז'אנו מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון אמנם נמצאת בבלאגן ניהולי לאחר עזיבתו של היו"ר איתן קסנטיני, אך בקבוצה עושים מאמצים להתחזק לקראת העונה הבאה. לספורט1 נודע כי אקס מכבי נתניה, הסרבי מילאן סמיליאניץ', נמצא על סף סיכום בקבוצה.

הקשר בן ה-30, ששיחק בעונת האחרונה במדי פרת' גלורי מהליגה האוסטרלית, צפוי להחליף את איסומעילה לינגאנה. הקשר מחוף השנהב בדרך החוצה מהקבוצה לאחר שדרש סכום של 155 אלף יורו לעונה. לינגאנה (26) כבש שישה שערי ליגה בעונה האחרונה.

גם חלוץ הפועל ירושלים אנתוני וארן קרוב לסיכום. הצרפתי, שיחגוג יומהולדת 27 בשבוע הבא, מחזיק גם באזרחות ישראלית מעתם היותו יהודי. אשתקד כבש בליגה הלאומית 13 שערים, אך אלו לא עזרו לקבוצתו להימנע מירידה לליגה א'.


חוזר לליגת העל? סמיליאניץ' (אסף קליגר)

עוד באשקלון, אחד הסמלים הגדולים של המועדון, מוריס ז'אנו, התמנה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. לפי ההודעה הרשמית, "מינויו של ז'אנו מהווה נדבך נוסף במדיניות הנהלת המועדון, שמטרתה לחזק את המחלקה במנהלים מקצועיים שהיו בעבר חלק בלתי נפרד ממנו". בעונה שעברה ז'אנו, שגדל בקבוצה והפך לאחד מגדולי שחקני הפועל תל אביב בכל הזמנים, יחליף בתפקידו את ללו אנקה, שכעת ישמש כמנהל כללי. בעונה שעברה ז'אנו זכה עם נערים ב' של המועדון באליפות המחוז.

בנושא אחר, אצטדיון סלה עדיין צריך לעבור מספר שדרוגים לקראת העונה הבאה על מנת שיהיה מאושר לליגת העל. מדובר בשיפור עמדת השידור, התקנת קרוסלה בכניסות ועוד. בעיריית אשקלון, בראשון ממלא מקום ראש העיר תומר גלאם, עובדים במרץ על מנת להסדיר את המגרש. כמו כן, טוענים בעירייה שתקציב הקבוצה לא יפגע עקב כך שאיתמר שמעוני, שהקבוצה הייתה "הבייבי" שלו, כבר לא בתפקידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי