ליטו וידיגאל בישראל, ייפגש בבוקר עם ראשי מכבי ת"א

ליטו וידיגאל. יודע ממי להיזהר
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

המאמן הפורטוגלי נחת בארץ לקראת פתיחת האימונים, מקורביו טוענים שחוזהו עדיין בתוקף ויגיע בבוקר לקריית שלום. גורם במועדון אמר: "ננסה להגיע להסכם". קרויף נפגש עם בניון לשיחה שהוגדרה "חיובית"

(גודל טקסט)
ליטו וידיגאל נחת בישראל לקראת פתיחת האימונים ומקורביו טוענים שחוזהו בתוקף והוא מתכוון להגיע קריית שלום ברביעי בבוקר. 


גורם במכבי ת"א אמר לספורט1: "מחר בבוקר (רביעי) מתוכננת פגישה בין אנשי המועדון לווידיגאל ואנשי הצוות שלו. מבחינה חוזית וידיגאל מכבד את חוזהו, ננסה להגיע להסכם".




האופציות של מכבי ת"א הן: להגיע להסדר עם המאמן ואנשיו, או להודיע על פיטוריו ולהסתכן כי יתבע את הקבוצה או לבקש ממנו שלא יגיע מחר לאימונים ולהמשיך במו"מ עמו.


מוקדם יותר פרסמנו שהצהובים פועלים במרץ להתרת חוזהו של המאמן ושלושת עוזריו, כדי שתוכל להכריז רשמית על ג'ורדי קרויף כמאמן הראשי לעונה הקרובה.


גורם בסביבת המועדון אמר: "הודעה על פיטורים על ידי מכבי תל אביב תחייב את מיץ' גולדהאר לשלם לאנגולי ולשלושת עוזריו את מלוא החוזה לשתי עונות מלאות, והדבר כרוך בעלויות כבדות של למעלה ממיליון יורו. יש מו"מ אבל וידיגאל וצוותו לא מוכנים לוותר על שום דבר, כי המסרים שהם מעבירים למקורביהם בישראל מראים על פגיעה בהם, ועל הפרת ההסכם בו הובטח לליטו כי ימשיך".



על פי גורמים בקריית שלום, גולדהאר אמור להגיע למחנה האימונים באוסטריה ומתכוון להיפגש עם החלוץ טל בן חיים בנושא חוזה משודרג, או מכירה לאחד המועדונים באירופה. נושא החוזים ועתידו של ברק יצחקי יקבע על ידי קרויף עד הטיסה לאוסטריה לשם יגיעו שחקני נבחרת ישראל טל בן חיים, אייל גולסה, אלי דסה ואיתן טיבי, כמו גם פרדראג ראיקוביץ' ואיגור פיליפנקה.


וידיגאל. לא עוזב בקלות (דני מרון)וידיגאל. לא עוזב בקלות (דני מרון)


במהלך הצהריים נפגש קרויף עם יוסי בניון בשיחה שהוגדרה על ידי סוכנו של הקשר בן ה-37 כ"חיובית". המנג'ר של מכבי ת"א נועד עם בניון לראשונה מאז ההפסד בגמר גביע המדינה לבני יהודה (4:3 בפנדלים) והבהיר כי הצהובים מעוניינים בהמשך שירותיו, אבל עם זאת הוא אינו מיועד להיות שחקן הרכב.



ההולנדי הבהיר לקפטן הנבחרת לשעבר שמכבי מתכוונת לצרף מספר שחקני רכש, כך שגם דקות המשחק שלו (שלא היו רבות גם בעונה החולפת) לא צפויות לעלות.


על פי גורמים המקורבים לקשר, לבניון חשוב ליהנות מכדורגל בעונה האחרונה לפני הפרישה, לשחק ולהוכיח את עצמו ולכן עניין דקות המשחק הוא חשוב ביותר. השניים קבעו לשוב ולהיפגש בעוד שלשה ימים ועד אז יצטרך הקשר להחליט אם להמשיך בצהוב או לעבור לקבוצה אחרת  בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת ממתינות להחלטתו.

 
יוסי בניון. מתלבט האם להישאר (אריאל שלום)
יוסי בניון. מתלבט האם להישאר (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי