עומר אצילי צפוי לצאת עם מכבי תל אביב למחנה האימונים באוסטריה

אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א | דני מרון

הצהובים שואפים להציג את הרכש מגרנאדה ואת פויאטוס עד יום ראשון. שבעה אוהדים נעצרו לאחר שפרצו לאימון, השליכו אבוקות וגרמו להפסקתו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
אוהדי מכבי תל אביב הגיעו הערב (רביעי) לאימון הקבוצה למרות שהיה סגור והחליטו לפרוץ למתחם האימונים בקריית שלום. כ-30 מהם אף טיפסו על הגדרות וזרקו אבוקות לכר הדשא. במכבי תל אביב הזמינו כוחות משטרה על מנת לפנות את הקהל ובמהרה ארבע ניידות הגיעו למקום והשיבו את הסדר על כנו.




שבעה אוהדי נעצרו בגין פגיעה בסדר הציבורי. השבעה חשודים בהשלכת אבוקה ובהתפרצות אל כר הדשא במגרש האימונים בקריית שלום בזמן שבמקום התקיים אימון של הקבוצה. החשודים הועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירה. המאמן החדש ישן, ג'ורדי קרויף, העביר את האימון לצידו של חואן טוריחו. איתן טיבי, טל בן חיים הבלם, אלי דסה, איגור פיליפנקה, אייל גולסה, יוסי בניון, ברק יצחקי ופרדראג ראיקוביץ' נעדרו. 





בתוך כך, במועדון שואפים להציג את דני פויאטוס, עוזר המאמן שהגיע מהנוער של ריאל מדריד, ואת עומר אצילי עד ליציאה למחנה האימונים באוסטריה (ראשון). בנוסף, לספורט1 נודע כי שני שחקנים זרים צפויים להגיע למחנה ואם ירשימו את הצוות המקצועי הם עשויים להצטרף.


מכבי תל אביב עברה יום עמוס כאשר בשעות הבוקר מונה מנכ"ל חדש למועדון, בן מנספורד ולאחריו הודיעה הקבוצה על מינוי של ג'ורדי קרויף למאמן כשמתחתיו יעבוד צוות מקצועי. המאמן המפוטר ליטו וידיגאל לא עזב את ישראל והוא אמור להיפגש שוב עם היועץ המשפטי של המועדון, מורן מאירי כאשר בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים.
 



אימון מכבי תל אביב, הערב  

קרויף מתרגל לתפקיד החדש (מכבי ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי