יואב כץ על החתמתו של תמאש "הבעייתי": בחיפה אין ברים

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התייחס לצירופו של הבלם, שהוכנס לו סעיף "התנהגות" מיוחד לחוזה בשל עברו, בראיון לתכנית הספורט של 103FM

(גודל טקסט)
הפועל חיפה חתומה עד כה על אחת ההחתמות הכי מסקרנות הקיץ. הקבוצה של ניר קלינגר צירפה השבוע את הבלם גבריאל תמאש (33) שמצד אחד הוא בעל רקורד מרשים, כולל 65 הופעות במדי נבחרת רומניה, אך מצד שני עבר בעייתי מבחינת בעיות משמעת. בראיון לתכנית הספורט של 103FM התייחס הבעלים יואב כץ להחתמה בפרט וגם לסוגיות הבוערות בקבוצה.


"דיברנו עם השחקן. אנחנו מאמינים לו שההתנהגות הגרועה הייתה רק תקרית", אמר כץ, "יחד עם זאת, לצורך ביטחון הכנסנו לו סעיף לחוזה שבמקרה שתתגלה בעיית התנהגות החוזה לא תקף. בחיפה אין ברים. הצוות המקצועי בחר אותו. אני לא יודע מי בדיוק הביא את השם שלו בדיוק לצוות המקצועי".  





עמדת השוער:
"אם יש חמישה יהודים יש 17 דעות, כך גם בקבוצת כדורגל. לדעתי פיט פלטהאוזן הוא השוער הכי טוב שהיה בהפועל חיפה מאז דודו אוואט. אני העדפתי שנמשיך איתו, אבל הדרישות שלו היו גבוהות מדי".


המינוי של ג'ורדי קרויף למאמן מכבי ת"א (מהלך דומה למעבר של קלינגר מעמדת המנג'ר למאמן): "מיץ' גולדהאר לא מחקה אותי. הוא יודע מספיק לבד. דיברתי איתו בעבר". 



יואב כץ התראיין ב-103 FM ואמר: "בחיפה אין ברים". ייתכן שיתוף פעולה עתידי עם הפנאטיקס?

— netanel tzigler (@netanelzigler) June 14, 2017


פיט פלטהאוזן (ערן לוף)
פיט פלטהאוזן (ערן לוף)


האצטדיון: "לפי מה שהבנתי האצטדיון בעכו יותר פופולרי מסמי עופר. סמי עופר מתאים למכבי חיפה לא להפועל חיפה".


ההשקעה: "אנחנו אף פעם לא הולכים על בינוניות. יחד עם זאת, בעבר היה הרבה "שומן" בקבוצה. דיברנו על זה שצריך שהבחירות יהיו יותר מדויקות".


יואב כץ (ערן לוף)
יואב כץ (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי