התקרבות בין גוטליב למכבי חיפה, קליין יחתום בקרוב?

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

הבלם שוקל את הצעת הירוקים, המגן מבוקש גם על ידי אוסטריה וינה. ראשי המועדון יפתחו במגעים עם הזרים עליהם המליץ טוני מוניוס

(גודל טקסט)
לאחר הזעזוע באי הגעתו של המנהל הספורטיבי, טוני מוניוס, במכבי חיפה מגבירים את הקצב ההכנות והרצון להחתים שחקנים ישראלים כבר בימים הקרובים. אתמול (רביעי) כבר נפגשו ראשי הקבוצה עם הקשר עומרי אלטמן וסוכנו רונן קצב ולמרות חילוקי דעות, שני הצדדים אישרו כי מדובר בפערים קטנים והרצון לסגור את העסקה יביא לחתימה בימים הקרובים.

 

המגן עומרי בן הרוש, שהקדים את חזרתו מחו"ל, ייפגש עם הירוקים, שמקווים שהפערים בין הצדדים יביאו לחתימה. שחקן ישראלי נוסף שנמצא חזק על הכוונת של לוזון והצוות המקצועי הוא הבלם אדי גוטליב. כבר לפני חודש פנו ראשי חיפה לשחקן שסיפר להם כי הוא מחזיק בהצעה מהליגה הרוסית. בימים האחרונים שוב שוחח לוזון עם הבלם והסביר כי הוא מעריך מאוד את השחקן וישמח לראות אותו לובש ירוק בעונה הקרובה. גורם במועדון אמר: "גיא מאוד רוצה את גוטליב. אנחנו מקווים שהשחקן יעדיף לשחק אצלנו על פני הליגה השנייה ברוסיה". בניגוד לפנייה הקודמת לפני כחודש כעת בסביבתו של השחקן לא פוסלים את ההצעה של הירוקים ולא מן הנמנע כי גם הוא יהיה חלק ממרכז הגנה שכולל את גארי קגלמאכר, אליסון דוס סנטוס ודקל קינן.


 

בגזרת השחקנים הזרים בחיפה ממשיכים בשיחות עם המגן פלוריאן קליין. קליין היה השחקן הראשון אותו רצה לוזון לקראת העונה, ובחיפה מקווים כי המשא ומתן בין הצדדים יצלח. הירוקים לא לבד במירוץ אחר המגן בן ה-30. דיווחים באוסטריה טוענים שהשחקן מעורר עניין באוסטריה וינה, שמעוניינת לחזק את האגף הימני של הגנת הקבוצה. סוכנו של השחקן, מקס הגמאייר, אמר על ההתעניינות הרבה בשחקן: "אוסטריה וינה זה מועדון מעניין, אבל אנחנו מעוניינים לבדוק קודם אופציות מחוץ לאוסטריה. ישנם כמה לקוחות מעניינים שאנחנו רוצים לבדוק", כשהכוונה היא בין היתר למכבי חיפה.


השחקן בן ה-30 סיים חוזה בשטוטגרט, נחשב לשחקן חופשי ולכן הוא יוצר עניין רב סביבו. לאחר הודעתו של טוני מוניוס שלא יצטרף למכבי חיפה בסופו של דבר, גיא לוזון יצר עניין מחדש בקליין, אך כעת המשימה לצרפו הופכת לקשה יותר.


בנוסף בחיפה ינסו לפתוח במשא ומתן עם מספר שחקנים זרים עליהם המליץ טוני מוניוס ואותם ראה לוזון בשיחות בין השניים. "מדובר בזרים איכותיים שהרשימו את לוזון ואנחנו ננסה להתקדם איתם", אמרו במועדון. אגב לוזון ומוניוס ממשיכים לשמור על הקשר, כאשר האחרון הבטיח כי ינסה לסייע למאמן בכל נושא שיידרש בבניית סגל הקבוצה.


אדי גוטליב מימין. מתקרב לירוקים (דני מרון)
אדי גוטליב מימין. מתקרב לירוקים (דני מרון)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי