לוטם זינו חתם לעונה אחת במכבי פתח תקווה

לוטם זינו
לוטם זינו | צילום: מכבי פתח תקווה, רשמי

המלאבסים צירפו את הקשר בן ה-25, שחוזר לישראל אחרי תקופה בשווייץ ויהיה הרכש החמישי של קובי רפואה בקיץ. גידי קאניוק בדרך החוצה, מרסיאל עשוי להגיע

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הקשר לוטם זינו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

 

זינו חוזר לישראל אחרי תקופה בשווייץ ומגיע בתור שחקן חופשי. הגעתו יוצאת צפיפות בקשר ומסמלת ככל הנראה את דרכו של גידי קאניוק החוצה. כפי שכתבנו אמש, קאניוק עבר לייצוגה של הסוכנת ויקי ועקנין, שמאמינה שתצליח למצוא עבור הקשר הצעה בסדר גודל של 700-800 אלף יורו שתרצה את הנהלת המלאבסים. אם לא תהיה הצעה כזאת, וקאניוק לא יחתום על חוזה חדש, לא מן הנמנע שהוא לא יישאר והבאת הקשרים באה על חשבונו.


 

זינו, 25, עזב את הפועל באר שבע לת'ון השוויצרית בקיץ 2014, אך נפצע ונעדר מהמגרשים לשנה. הוא רשם רק שש הופעות ליגה בקבוצה ושתיים נוספות בחצי עונת השאלה בהפועל תל אביב. בעונה החולפת שיחק רק במילואים של ת'ון. הקשר הוא הרכש החמישי הקיץ של קובי רפואה אחרי עודד אלקיים, יובל שבתאי, יובל אבידור ורישאר סומא.


בפ"ת ממשיכים לחפש שחקני חיזוק לעונה הקרובה, כאשר מי שנמצא במו"מ עם המועדון הוא הבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל, אחיו של שחקנה של מנצ'סטר יונייטד. הבלם בן ה-26, רשם 19 הופעות בעונה שעברה במדי קבוצתו טרואה, שהעפילה לליגה הראשונה. נכון לרגע זה, בקבוצה עושים מאמצים לסגור את העסקה והגישו הצעה כספית, כאשר השאיפה היא שהשחקן ינחת בארץ בשבוע הבא ויצטרף, עוד לפני תחילת האימונים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי