הפועל ב"ש תתאמן לראשונה בסגל מלא, שמו של סדיקו עלה

בן שהר
בן שהר | צילום: דני מרון

אוגו, וואקמה ושחקני הנבחרת יצטרפו לאימונים. האלבני שכיכב מול ישראל על הפרק, אך עלותו גבוהה. אין התקדמות במגעים עם שהר. דיווח: לוסיו בדרך למאריבור

(גודל טקסט)

בן שהר, ששהה עם נבחרת ישראל, שב מחופשה פרטית ויצטרף לאימוני הפועל באר שבע. בינתיים, עתידו ממשיך להעסיק את אנשי המועדון המגעים בין החלוץ לגבי הארכת חוזהו שמסתיים ב-2018 לא התקדמו בשלב זה, מה שעורר בבאר שבע תהיות לגבי המשך ההתקשרות. בסביבת שהר ונציגיו טענו שהמו"מ שנמשך בתקופה ארוכה נמצא בעיצומו. בנוסף לחלוץ, צפויים להצטרף שאר שחקני הנבחרת, שקיבלו פטור מתחילת האימונים בשבוע שעבר. גם טוני וואקמה וג'ון אוגו יגיעו לאימון. צמד הניגרים האריכו את חופשתם בחו"ל באישור המועדון.


השוער דודו גורש שזכה לעדיפות אצל אלישע לוי יחזור לעמדת המוצא בטרנר, כמחליפו של גיא חיימוב. אדי הקיטור ששחרר גורש בראיונות השונים, שקדמו לשלישייה שספג מאלבניה, התפזרו בבירת הנגב ובשלב זה יתעלמו מהם. החלוץ האלבני, ארמנדו סדיקו, שהכניע את גורש במשחק הנבחרת, הוזכר כמועמד לחזק את השפיץ האדום. תג המחיר של השחקן – 750 אלף יורו, גבוה עבור אלונה ברקת ובמועדון ישקלו האם להמשיך בכיוונו של החלוץ.





האלופה תמריא ביום שלישי למחנה האימונים בפולין, ותקיים שלושה משחקי ידידות. רשימת הממריאים תיסגר מחר בערב. בשלב זה עדיין לא ברור אם חלק מהמושאלים שזומנו לפתיחת האימונים, יצטרפו למחנה האימונים. מדובר בשחקנים שלא נמצאים בתכניות של המאמן ברק בכר לעונה הבאה. כמו כן, ייתכן שבמהלך המחנה ישותפו חלוצים זרים שיגיעו למבחנים.


במסגרת ההכנות לפולין יש מי שדואג לענייני כשרות. עכשיו מותר לגלות שבמהלך מחנה האימונים בשנה שעברה נהנו שומרי המסורת בקבוצה מאספקה שוטפת של בשר כשר, שהועבר באדיבותו של אוהד הקבוצה, איש עסקים ישראלי המתגורר בוורשה. השוער גיא חיימוב והבלם שיר צדק ישמשו גם הפעם כמשגיחי הכשרות של האלופה הישראלית.


דודו גורש. ישוב לשמש כשוער משנה (אודי צטיאט)
דודו גורש. ישוב לשמש כשוער משנה (אודי צטיאט)


עוד לפני הנחיתה בפולין תיוודע לשחקנים זהות היריבה שמולה תתמודד באר שבע בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. ההגרלה תתקיים מחרתיים (שני) בעיר השוויצרית, ניון, והפועל באר שבע תהיה מיוצגת על-ידי המנכ"ל, אסי רחמים.


על פי מספר דיווחים, מאריבור הסלובנית מעוניינות בלוסיו, שחזר לשורות האלופה לאחר השאלה במועדון ספורט אשדוד. ברק בכר לא בונה על השחקן ויחסיו הטובים של דודו דהאן עם המועדון הסלובני עשויים לסייע בהשלמת העסקה. אם החלוץ אכן יעבור, הוא עשוי לפגוש את הפועל באר שבע כבר במוקדמות ליגת האלופות.


בינתיים האוהדים כבר לא יכולים לחכות. כ-11 אלף מבעלי המינויים חידשו את המינוי, ורק בודדים לא מימשו את זכאותם. בהתאם להבנות שהושגו בין נציגי האוהדים ובין ההנהלה, תינתן לבעלי המינויים אפשרות לעבור מיציעים יקרים ליציעים זולים יותר. משחק הבית הראשון במוקדמות ליגת האלופות גם כן כלול במינוי לעונה הבאה.


הפועל באר שבע. מתאמנים בסגל מלא לראשונה העונה (מאיר אבן חיים)
  הפועל באר שבע. מתאמנים בסגל מלא לראשונה העונה (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי