קלינגר מעדיף את הרוש, כץ מסרב לשלם את שכרו

אריאל הרוש
אריאל הרוש | צילום: אור גפן

בעלי הפועל חיפה העביר מסר חד משמעי כי על השוער לקצץ בדרישותיו אם ברצונו להצטרף. אין התקדמות עם ארבייטמן, פיניירו חתם בהודו

(גודל טקסט)

 הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לעונה הקרובה והשבוע מקווים בקבוצה להתחיל במסע ההחתמות של שחקנים שיחזקו את הסגל. אחת העמדות המשמעותיות היא עמדת השוער, שם ישנה התלבטות קשה בצוות המקצועי והניהולי.

המאמן ניר קלינגר מעוניין בשוער אריאל הרוש, אך הבעלים יואב כץ אינו מוכן לשלם את שכרו הגבוה של השוער שעומד על כ-70 אלף שקלים בחודש. אתמול שוחחו ביניהם ראשי הקבוצה והבעלים יואב כץ הבהיר כי רק אם השוער יירד משמעותית בדרישותיו הכספיות, האופציה תעלה על הפרק. במקביל בוחן קלינגר אופציות חילופיות של שוער זר, אך בשלב זה אינו התרשם באופן מיוחד מאף אחד מהמועמדים.

עמדה נוספת שמעניינת את המאמן היא עמדת הקשר האחורי כאשר בחיפה מחכים להחלטתו של ג'ורדי קרויף בנוגע לדור פרץ. אם האחרון יחליט להישאר אצל הצהובים יבחנו בחיפה אופציה של קשר זר. הבלם ברונו פיניירו שקיבל הודעה בתחילת הקיץ כי אינו בתוכניות של קלינגר לעונה הבאה חזר בסוף השבוע להודו וחתם בקבוצת גואה בה שיחק בשנת 2014.


ארבייטמן. לא ממהר לחתום (ערן לוף)

גם החלוץ שלומי ארבייטמן מתרחק מהכרמל. כץ העביר בשבועות האחרונים הצעה לארביטמן, אלא שהחלוץ דורש הצעה גבוהה יותר וכבר שבוע שאין התקדמות בין הצדדים. בחיפה אמרו הבוקר בנושא: "ארבייטמן קיבל הצעה גבוהה שכנראה לא יקבל בשום הצעה אחרת ואם כבר הייתה לו הצעה טובה יותר, הוא היה כבר סוגר במועדון אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי