בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 לוושאש בהונגריה

אלי אוחנה עם סטפן שאלוי
בית"ר ירושלים | צילום: בית"ר ירושלים אתר רשמי

קבוצתו של שרון מימר הציגה יכולת טובה אך פתחה את מחנה האימונים עם הפסד. איתי שכטר כבש את השער המצמק בדקה ה-80

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים פתחה את מחנה האימונים בהונגריה עם הפסד 2:1 לוושאש המקומית, שעשויה להיות אחת היריבות שלה במוקדמות הליגה האירופית. נציג הבעלים אלי אוחנה ושחקן הקבוצה בעבר סטפן שאלוי צפו במשחק מהיציע.


המשחק נערך במתכונת של שלושה חלקים וללא הגבלת חילופים בהם בחן מאמן הקבוצה שרון מימר מספר שילובים ומערכים, על מנת להכין את הקבוצה ברמה האופטימלית להתמודדות בליגה האירופית שתחל ב-29 ביוני.


בית"ר נקלעה לפיגור 1:0 כבר אחרי שלוש דקות בלבד, אבל כמעט השוותה עשר דקות לאחר מכן כשכדור של אנטואן קונטה חלף סמוך לקורה בדרך החוצה. שחקניו של מימר הציגו יכולת טובה אך למרות הזדמנויות של קלאודמיר פריירה והרכש הטרי אנתוני וארן לא הצליחו להשוות.



אוחנה ושאלוי צפו מהיציע (בית"ר ירושלים, רשמי)


עם פתיחת השליש השלישי של המשחק עלו ההונגרים ל-0:2 בדקה ה-63 מהנקודה הלבנה. שכטר הצליח לצמק בדקה ה-80 אחרי מבצע אישי, ושמונה דקות אחר כך אמיר עגייב כמעט השווה באחד על אחד מול השוער המקומי שהצליח להדוף.


ביום רביעי (19:00) תפגוש הקבוצה מהבירה את פרנצווארוש למשחק אימון נוסף במסגרת מחנה האימונים.




שכטר. כבש את השער המצמק (בית"ר ירושלים, רשמי)


ההרכב שפתח: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, ז'אורזיניו, אריק סאבו, חן עזרא, יעקב בריהון, אנתוני וראן.

ספסל: שושן, אבישי כהן, דילמוני, דוד קלטינס, אור וקנין, עוז סיטון, מיקי סירושטיין, עידן ורד, אמיר עגייב, איתי שכטר, ציון צמח, עדן עזורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי