בניון סיכם לעונה בבית"ר ירושלים: "אהדתי אותה כל חיי"

יוסי בניון
יוסי בניון | צילום: ערן לוף

עכשיו זה רשמי. הקשר בן ה-37, שערך בשבוע שעבר את הופעתו ה-99 בנבחרת ישראל, סיכם בבירה לעונה אחרי שמכבי תל אביב הציעה חוזה בשכר מופחת: "מדובר בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אלי אוחנה"

(גודל טקסט)
רעידת אדמה בכדורגל הישראלי. בית"ר ירושלים הודיעה שסיכמה עם יוסי בניון על חוזה לעונה אחת. הקשר בן ה-37 ישחק בקבוצה רביעית בישראל אחרי הפועל באר שבע, מכבי חיפה (שתי קדנציות) ומכבי תל אביב, אותה עזב אחרי עונה אחת. בניון שנפגש לאחרונה עם אנשי מכבי ת"א ויתר על הצעה להמשיך בשכר מופחת ובמעמד נמוך יותר והצטרף לפרויקט החדש של אלי אוחנה בבית"ר ירושלים.


לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים אמר יוסי בניון לאחר הסיכום: "אני מאושר ומתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי, בוודאי שמדובר גם בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אשר הערצתי, אלי אוחנה. מחכה כבר לשחק מול הקהל של בית"ר וכעת כל כולי מכוון לעבודה. עוד דבר, אני רוצה להודות למכבי תל אביב ולג'ורדי קרויף על השנה שחלפה".





בית"ר צירפה עד כה חמישה שחקני רכש: ז'אורז'יניו, אמיר עגייב, ציון צמח, אנתוני וארן ומיקי סירושטיין. הקשר הצעיר אור וקנין חזר מהשאלה בהפועל קטמון. בניון, ששיחק עם נבחרת ישראל מול מולדובה ואלבניה והגיע ל-99 הופעות, עשוי לחבור לקבוצה במחנה האימונים בהונגריה והוא יחזק אותה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית.




הקריירה האירופית של קפטן הנבחרת בעבר כללה את סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וק.פ.ר. הוא שב לארץ ב-2014 ומאז הספיק לזכות בגביע המדינה עם מכבי חיפה. בית"ר ירושלים עשויה להיות קבוצתו האחרונה בקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי