מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם גיאורגי קוסטדינוב

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | Gettyimages

המגעים עם הקשר הבולגרי בן ה-26 מתפתחים בצורה חיובית, במועדון מקווים שיחתום בקרוב. גיא לוזון לוחץ לסגור את עסקת גוטליב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את אימוניה הרשמיים ביום חמישי הקרוב, ובמועדון מנסים לעשות מאמצים רבים בכדי לנסות ולהשלים את הסגל מהר ככל שניתן, ולהעביר את השחקנים הישראלים בהתאם לדרישות של המאמן גיא לוזון.


כפי שכתבנו בבוקר אחד המועמדים המובילים להצטרף הוא הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב. בין הצדדים מתקיים משא ומתן מתקדם והירוקים מקווים שיחתום בקרוב. השחקן בן ה-26 שמשחק בלבסקי סופיה ואף הופיע בנבחרת בולגריה נחשב לאחד הקשרים המוכשרים בארצו, והעובדה שסיים חוזה בקבוצתו ונחשב לשחקן חופשי בקיץ מקדמת את הרצון של הירוקים להחתימו.




לוזון אמנם שוהה בחופשה פרטית, אבל נמצא בקשר רציף עם ראשי המועדון ואף משוחח עם השחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. כבר אתמול נפגש מנכ"ל חיפה אסף בן דב עם הקשר אופיר מזרחי והבין מהאחרון כי הוא מעוניין להגיע לחיפה, כך שכעת מחכים לפגישה בין יעקב שחר לבין איזי שרצקי אשר ככל הנראה תתקיים ביומיים הקרובים, וזאת בכדי להציג את מזרחי כבר באימון הראשון.



שחקן נוסף שלוזון לוחץ להחתימו הוא הבלם אדי גוטליב. גם במקרה הזה הביע האחרון נכונות להגיע לירוקים וכעת החלו ראשי חיפה במשא ומתן על רכישתו של השחקן מהפועל תל אביב. האדומים רוצים עבור גוטליב כ-700 אלף יורו ואילו בחיפה הגישו הצעה על 250 אלף יורו. בחיפה הבהירו כי הפועל תצטרך להתגמש משמעותית בכדי שגוטליב ילבש ירוק בעונה הקרובה. "אמנם יש רצון והערכה רבה לאדי גוטליב, אבל אין שום סיכוי שנשלם סכום כזה" אמרו הבוקר בחיפה. בעמדת המגן הימני – פרט לפלוריאן קליין עלה לאחרונה שם של מועמד נוסף שהומלץ על ידי טוני מוניוס.


גיאורגי קוסטדינוב. יגיע לכרמל?
גיאורגי קוסטדינוב. יגיע לכרמל?


במקביל, טרם סגרו בחיפה את נושא סיום העסקתם של השחקנים הזרים מהעונה האחרונה שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון אינו צפוי להגיע לישראל ונציגיו כבר מחפשים קבוצה חדשה עבור השחקן, למרות שלו חוזה ארוך טווח בחיפה.


שחקן נוסף שלא ברור עתידו הוא הקשר הצ'כי קאמיל ואצק. ואצק חתום על חוזה לעונה הבאה ולמרות שזוכה להתעניינות מקבוצות בפולין או צ'כיה טרם מצא קבוצה שתעמוד בשכרו, ולכן לא מן הנמנע כי יחזור לכרמל. בסביבתו של השחקן אישרו כי ואצק לא יגיע לישראל ביום חמישי, אבל אם לא ימצא קבוצה בקרוב יגיע לישראל בשבוע הבא. גם בגזרת השחקנים הצעירים צפויים הקשרים איסמעיל ריאן ויניב בריק לשמוע כבר ביום חמישי שהם לא בתכניות ועליהם לחפש קבוצה לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי