ז'והאן מרסיאל חתם במכבי פתח תקווה לשנתיים, קולושיץ' יגיע

ז'והאן מרסיאל
ז'והאן מרסיאל | אתר רשמי

אחיו של שחקן מנצ'סטר יונייטד הצטרף, והמלאבסים עומדים בפני השלמת הסגל. על בחירת בניון בבית"ר ירושלים: "היה ברור שמרגע שזה דלף לתקשורת זה לא ייצא לפועל"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה מתקרבת להשלמת הסגל שלה לעונה הקרובה. הבלם הצרפתי בן ה-26, ז'והאן מרסיאל, חתם היום (שלישי) לשנתיים במועדון, וצפוי להשתכר סביב 200 אלף יורו לעונה. הבלם הגיע ארצה מלווה בסוכנו הצרפתי יונתן בן ברון. אחיו בן ה-26 של שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל, מגיע מטרואה הצרפתית, ויש לו 113 הופעות בליגה הצרפתית, במהלכן כבש שלושה שערים. השחקן אף היה חלק מנבחרות צרפת הצעירות.


בנוסף, מי שצפוי לנחות בימים הקרובים בישראל הוא הבלם בן ה-30 אנטה קולושיץ'. קולושיץ', היה מבוקש במלאבס לאורך מספר שבועות, כאשר בשלב מסויים בפ"ת לא האמינו בסיכויי העסקה. בימים האחרונים חל מפנה והבלם הסכים להגיע להתרשמות. "בניגוד למרסיאל, העסקה כאן לא סוכמה, אך זה שהצלחנו להביא אותנו לכאן, יעשה לנו את העבודה ליותר קלה. יש כרגע פערים קטנים והוא דורש שכר של 200-230 אלף יורו אבל סיכוי גבוה שהעסקה תצא לפועל" אמרו במועדון.
 


בכל אופן, שני הבלמים אמורים לחתום על חוזה לשנתיים, כחלק ממדיניות חדשה במועדון. בפ"ת היו רגילים להחתים בלמים לשנה ולהחליף את הסגל מדי שנה, אך המאמן קובי רפואה מאמין בבלמים ורוצה למנוע מהפכה בקבוצה גם בעונה הבאה. "בתחילת הקיץ התעכבנו עם הבלמים כי לא רצינו להחתים כאן שחקנים בכוח ובמהירות. מדובר בשניים בגילאים טובים, לא כאלה בסוף הקריירה. הקרואטי שיחק שמונה שנים בטורקיה וזה לא דבר של מה בכך". גם על רישאר סומה, שחתם לעונה אחת, הקבוצה מחזיקה באופציה לעונה השנייה.


יוסי בניון. בפ
יוסי בניון. בפ"ת לא הופתעו מבחירתו בבית"ר


במידה ויצטרפו השניים, פ"ת תהיה קרובה להשלמת הסגל כאשר בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ. בצוות המקצועי רוצים לצרף את החלוץ מוסא מאזו, ששיחק עם עומר גולן בעבר, אך בקבוצה טוענים כי החלוץ מתחמק כל פעם מחדש: "הוא לא תמיד עונה לטלפונים ובנוסף הוא אומר לנו שיש לו חוזה וזה לא כ"כ בטוח". בינתיים, בקבוצה לוקחים את הזמן: "אנחנו יכולים לחכות בנושא החלוץ עוד שבועיים-שלושה. לא נתפשר בנושא הזה, כמו שלא עשינו באף זר".


בקבוצה לא לקחו קשה את בחירתו של יוסי בניון בבית"ר ירושלים: "היה ברור מההתחלה ברגע שיצא לתקשורת, שבאותו הרגע הוא לא יחתום במכבי פ"ת" אמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי