אלירן עטר המועמד המוביל להחליף את טל בן חיים

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

החלוץ הצהוב דורש חוזה ל-4 עונות, מכבי ת"א מוכנה לשדרג אך לא להאריך. אם יעזוב, מכבי תל אביב תפנה למכבי חיפה

(גודל טקסט)

טל בן חיים החלוץ מחזיק בהצעה מספרטה פראג ומכבי תל אביב ממתינה לראות האם מועדון הפאר הצ'כי ישלם את סעיף השחרור של השחקן שעומד על 2.9 מיליון יורו.


גורם במכבי תל אביב סיפר כי טל בן חיים ואביו אופיר אמורים להיפגש בקרוב עם בן מנספורד, מנכל הקבוצה, ולקבל ממנו הצעה כספית חדשה. "אם הוא יחליט לסיים את דרכו, רצונו יכובד. נקודה", אמר אותו גורם. ההצעה צפויה להיות תוספת של 200 אלף דולר לשנתיים הקרובות ולא חוזה חדש לארבע שנים כפי שדורש החלוץ. על פי גורמים המקורבים למתרחש, גם נושא המיסוי מהווה שיקול עבור בן חיים.

 



כך או כך, מכבי ת"א כבר נערכת ליום שאחרי. אם בן חיים אכן יעזוב, אלירן עטר הוא המועמד המוביל להחליפו. הצהובים צפויים לפנות למכבי חיפה במטרה לנסות ולהחזיר את החלוץ לקריית שלום. המכשול העיקרי צפוי להיות הסכום הגבוה אותו ידרשו הירוקים. על פי גורם המקורב לשני הצדדים, אם הקבוצות יגיעו להסכמה, תנאיו של החלוץ יסגרו במהרה.


רק לאחרונה, כזכור, גל אלברמן ועומרי בן הרוש עברו ממכבי תל אביב למכבי חיפה וגם גילי ורמוט עשה את אותה הדרך. הירוקים מבחינתם חושקים בשלומי אזולאי הקשר שעשוי להיכלל בעסקת אלירן עטר בסיטואציה מסוימת.




בן חיים, סימנו לו כבר מחליף (ערן לוף)

אם מכבי ת"א ומכבי חיפה יגיעו לסיכום, תנאיו של עטר יסגרו במהרה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי